Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klik i AdSense men ingen indtjening...Hvorfor?b

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

BruunMedia:

Jeg ville fjerne det du skrev ang noget du gjorde som google ikke tillader og få Fama til at fjerne den qoute :) det kan have hårde konsekvenser for dig :) bare et tip :)

Så er mit citat fjernet..... Jeg ved ikke om Google ligefrem læser med herinde... Men nu er det ihvertfald fjernet....

Jeg er lidt paranoid når det gælder google.  :) Også selvom jeg overholder alle regler :) Man har hørt om folk der uretfærdigt har fået lukket deres konto. En har haft 700 kroner tilgode og google nægtede at udbetale. Han vandt den første retsag, google tog den videre med 4 advokater og vandt næste :) Det var godt nok i USA men de er så store de kan tillade sig alt :)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 12:41

Wi:

De fleste "trackingsystemer" som statcounter.com kan du se om folk har klikket på dine annoncer :)

Ja Google sammenligner ofte ip-adresserne fra dine klik.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 12:44

Hej Wi. Tak for det. Jeg tjekker lige Statcounter ud. Kender det ikke. Synes umiddelbart at det ser lidt indviklet ud, men jeg vil prøve at oprette en konto og teste det. Nu er det jo en fuldstændig ny blog, så jeg håber da, at der over tid kan komme lidt trafik på den og nogen der finder nogle rellevante annoncer, som de kan klikke på, så jeg over tid får sparet sammen til en ekstra fadøl Beer 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)