Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

navnekonkurrence - nu 15.000 kr. i præmie

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah ved ikke hvorfor den ikke er afholdt professionelt. Det var jo ikke en kæmpe stor konkurrence via reklamebureau osv., men en lille AMINO ting. Vi har valgt AidMaker fordi:

1) Det er nemt at stave til for udlændinge og let at huske
2) Det fortæller både om den lille hjælper, vi har lavet (AidMakeren) samt kan fungere ligesom spamfighter ved, at man selv bliver en AidMaker
3) Det bliver ikke vores hovedbrand. Vi hedder stadig ENGODSAG.DK, ENGODSAK.SE osv. Pointen er, at AidMakeren er den smarte lille ting vi har lavet, som man fremover vil kunne plugge ind i sin browser og på den måde gøre den velgørende.

Igen - tak for alle jeres bud og gode inputs!
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:26
Jonathan Løw

Jeg har skrevet til dig flere gange og spurgt om du ikke vil være så rar at sende den mail med mine 20 forslag tilbage til mig, da i nu havde fundet et andet navn, for så vil jeg selv benytte mig af disse. Jeg har brugt 4 timer for at hjælpe jer (og selvfølgelig deltage i konk.) men alligevel kan det da ikke være så svært lige at gøre....

Du har jo tid til at svare alle andre...

Venligst Sue

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 10:58
Dato: 23-02-2007 10:25:58 Forfatter: sue.dk
Jeg har skrevet til dig flere gange og spurgt om du ikke vil være så rar at sende den mail med mine 20 forslag tilbage til mig, da i nu havde fundet et andet navn, for så vil jeg selv benytte mig af disse. Jeg har brugt 4 timer for at hjælpe jer (og selvfølgelig deltage i konk.) men alligevel kan det da ikke være så svært lige at gøre....

Jeg vil også have mine forslag tilbage. Og jeg nægter at åbne "sent messages" i min mailklient for at se hvad jeg skrev til dig!

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:01
Sue, jeg er sikker på Jonathan Løw nok skal sende dig forslagene retur, men jeg gætter på, de er mega travle i hele denne internationaliseringsproces. Jeg håber, det bedste for ENGODSAG, netop fordi kerneideen er så fantastisk.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Dato: 23-02-2007 10:58:02 Forfatter: deepundercover

(...)  jeg nægter at åbne ''sent messages'' i min mailklient for at se hvad jeg skrev til dig!

[/QUOTE]

Bare det var mig, der havde en "sent messages" for PM''er her på amino - det kunne man have gavn af.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Tak for de venlige ord herinde :-) Vi har bevidst ikke gemt mails med forslag, vi ikke ville bruge, da vi så ikke senere kan beskyldes for at (mis)bruge dem i andre sammenhænge. Jeg skal beklage, hvis vi svarer langsomt, men vi har, som en bruger også skriver, ganske gevaldigt travlt med både en stor godhedskampagne (som starter mandag) samt lanceringen i Sverige :-) Så jeg vil venligst anmode om lidt tålmodighed :-)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 11:35
sikke noget pis!!!!
Side 6 ud af 6 (57 indlæg)