Stor respekt for "En God Sag" - men aidmaker lyder altså hverkens skype''sk, Google''sk eller noget som heltst andet i den grad. Nærmere nyreligiøst, vil jeg mene - har lige gået trådene igennem mht. konkurrencen, og den ændrer sig løbende fra 7-8 bogstvaver osv osv. Ikke super prof...
Stor respekt for 'En God Sag' - men aidmaker lyder altså hverkens skype'sk, Google'sk eller noget som heltst andet i den grad. Nærmere nyreligiøst, vil jeg mene - har lige gået trådene igennem mht. konkurrencen, og den ændrer sig løbende fra 7-8 bogstvaver osv osv. Ikke super prof...
Jeg tænker ikke religiøst,, jeg tænker mere på en organisation, som har folk til at uddele brød til aids ramte afrikanere. eller en producent der laver førstehjælps ting.
Navnet rammer et andet budskab end "En god sag" gør. Kunne være noget med aids og én masse andre ting, men rammer ikke jeres gode budskab, som I har i det danske navn.
Jeg har tidligere sendt dig en privat besked fordi jeg vil sætte stor pris på at du sender mailen/beskeden med mine forslag tilbage til mig. Når nu i HAR fundet et navn kan jeg selv bruge et par af mine forslag.
Dato: 28-12-2006 17:19:26 Forfatter: kontorinvest også kun fordi: ezjdjnmjtqqdmbdenqotakhbhshdmrrjxkc.com og cdmdmcdqfzqzmsdqdstcdmuhmcdq.com er optagede
Man tænker jo, at det må være en kode første gang man læser de lange adresser.
Hvem kan bryde koden? Noget med at springe lidt frem i alfabetet, måske ....