Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lidt tekninsk hjælp til brother printer..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Har du forstand paa brother printer og Mac 10.5.8?

jeg har bøvlet noget frem og tilbage  med min printer dcp750cw, har den paa wifi.

Naar jeg vil printe en side ud og siger udskriv og ikke ændre paa noget, er det fint nok og hvis jeg gaar i udskriftindstillinger og udskriver er det fint nok, igen uden at ændre paa nogen indstillinger, MEN naar jeg er i udskriftindstillinger og vælger eks.vis NORMAL HURTIG eller GRA skala eller ja bare ændre paa noget der, saa Udskriver printeren siden, eller hvad det nu maatte være,  lille bitte oppe i det ene hjørne???

HVordan dælen for jeg den til at lade være med det?

+ en anden ting er at CONTROLCENTER2 som jeg normalt har til at ligge fast oppe i top menuen, den Afsluttede jeg igaar saa den var væk fra topmenuen Men nu kan jeg ikke faa den til at ligge fast der mere? I indstillinger har jeg sat flueben ved " Start ControlCenter ved start af computer" Men det gør den ikke, naar jeg starter macen er ikonet væk og jeg bliver nød til at gaa ind paa HD og aabne den fra mappen printer, Brother.?

Nogen kloge hoveder som maaske kender til dette og li ved hvordan jeg fixer det?

paa forhaand tak

Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)