Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

December tilbud til Amino brugere

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino brugere, vi syntes ikke i herinde skulle gå glip af vores december tilbud, hvis i nu lige står og mangler en strømforsyning eller et batteri til den bærbare computer.

Vi vil ikke komme med en masse salgsgejl men vi har alt i parts til bærbare computere.

Ønsker i at benytte denne denne rabat skal i blot indtaste 'amino' i 'gavekorts' feltet ved bestillingen.

Vi giver Amino'er 10% rabat.

God jul til alle.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Jeg forstår ikke hvorfor en ekstra strømforsyning til min Zepto skal koste 641,88 kroner. Det virker dog til at være det generelle niveau - men burde den slags ikke være rimelig simpel? Hvad med en model, hvor man vælger det ønskede output og så får en noname-strømforsyning?
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 12:07
Hej Tommy, ja en strømforsyning koster i omegnen 500-800 kroner og man kan sagtens få en der kan indstilles på spænding og strømstyrke, bare ikke hos os, da alle vores varer er originalvarer og en sådan strømforsyning leveres aldrig fra leverandøren.

Men du kan få en uoriginal strømforsyning hos feks. Biltema.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:32
Hej Michael Nielsen

Du må lige være den rette at spørge om følgende:

Jeg har en Acer bærbar (TravelMate 634 LC, dvs. en lidt ældre model). "Baggrundslyset" på skærmen lyser pludselig ikke, så man skal altså have temmelig gode øjne for at bruge den. Fejlen har før været der periodisk, men er der nu hele tiden.

Hvad gør man ved den/hvad skyldes det?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 12:37
Der er sket det at din Fl inverter (dimsen der laver baggrundsbelysning) er død, eller måske en fejl på kablerne til displayet.

Det kan godt repareres.

Jeg vil ikke oplyse reparationspriser her da jeg ikke ved om det er imod reglerne, men du kan sende en mail til vores servicecenter ved at klikke på banneret og vælge ''Reparation''

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:49
Dato: 20-12-2006 12:37:06 Forfatter: Bærbar.com
Der er sket det at din Fl inverter (dimsen der laver baggrundsbelysning) er død, eller måske en fejl på kablerne til displayet.

Det kan godt repareres.

Jeg vil ikke oplyse reparationspriser her da jeg ikke ved om det er imod reglerne, men du kan sende en mail til vores servicecenter ved at klikke på banneret og vælge ''Reparation''

Du oplyser bare. Det eneste Du i bund og grund ikke må er, at bryde den danske lovgivning.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 12:56
Mange tak for det.

Lisbeth T. J.

Det koster ca. 1500,00 + moms hvis det er Fl inverteren der er defekt.

Du kan kontakte vores servicecenter på 98136569

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 13:12
Tak for det (også til Dimitri)

P.t. laver min 15-årige meget computerinteressede søn fuld backup af den, og det går langsomt, da den jo på flere punkter er forældet - f.eks. kun USB1. Derfor kan det nok heller ikke svare sig at ofre 1500 på den, selvom den også for et års tid siden fik en ny harddisk, men det er jo ligesom med gamle biler, på et tidspunkt må man bare stoppe, men det er den eneste bærbar, jeg nogensinde har haft, og jeg har altid været så glad for den

Min søn roder meget med programmering, men er også begyndt at rode med almindelige computeres hardware (det har han faktisk lært af sin mor - pral , men nu kan han meget mere). Jeg giver ham næst efter lov til at skille den ad, for at undersøge, om han kan finde nogen løse forbindelser, for det har han også selv talt om, som en mulighed.

Lyder det helt tosset?

Går det helt galt, må jeg jo se mig om efter en ny. Jeg skal bare bruge et serielt stik i den (alternativt en omformer?), da jeg bruger det til at omprogrammere vores telefonanlæg.

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 13:20
Næhh lad ham prøve at pille den fra hinanden, når den er adskilt ( displayet) kan han prøve at dreje lidt på de to kabler der er for at se om det hjælper. Vær dog lidt opmærksom da der på Fl inverteren ligger ca. 800v (bare rolig der sker ikke noget, håret stritter bare lidt)

Ellers kan du jo bare købe Fl inverteren den koster omkring 700,00 så kan han jo skifte den.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 13:57
Hej Michael Nielsen

Endnu en gang tak for dit svar, og vi prøver at undgå de mange volt (min søn køber for i øvrigt hårvoks hos BilligVoks, som også skriver herinde, så måske kan han så spare noget der). Nå spøg til side. Jeg vender tilbage med en opfølgning under alle omstændigheder. Det syntes jeg, det er det mindste, man kan gøre, når nogen prøver at hjælpe.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)