Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man udenlandske domæner?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er den hedder, den der kendte hjemmeside, hvor man kan sætte sine udenlandske domæner til salg? Jeg vil prøve at se om jeg kan få lidt penge for play4fun.eu Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:14

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:22

Tror I myrobotman.com er af nogen værdi? Købte det helt tilfældigt engang

Er du ung og mangler arbejde? Besøg Jobung.dk :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:41

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Jeps, tak for det Yes

Det var så lidt ;D

Så må du lige sælge det for en formue ;D

Jeg har sat den til €1.000, så må vi se om der lige er en der står og mangler sådan et domæne. Hvor køber man egentligt .co domæner herhjemme og hvor hører de til? Man kan jo være heldig at få en masse gratis trafik fra de tastaturer, hvor "m" tasten er i stykker Stick out tongue

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 01:42

.co-domæner kan fås hos GratisDNS.dk til ca. 300 kr. ved jeg

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:47

Nicolaj Thomasen:

Jeg har sat den til €1.000, så må vi se om der lige er en der står og mangler sådan et domæne. Hvor køber man egentligt .co domæner herhjemme og hvor hører de til? Man kan jo være heldig at få en masse gratis trafik fra de tastaturer, hvor "m" tasten er i stykker Stick out tongue

Evt her...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:58

sveskesaft:

Tror I myrobotman.com er af nogen værdi? Købte det helt tilfældigt engang

Min umildbare uforbeholden mening om http://www.sedo.com er at de fleste af domænerne der bliver sat til salg derinde er købt af domænehajer der har købt domæner der lægger tæt op af firmanavne, eller øjene en hurtig gevinst på et eller andet som lige er og nu er et 'modeord' - et godt - men et kedeligt eks kunne være orkanen "Katrine" ( eller hvad den nu hed )

Jeg ved ikke hvad myrobotman er for noget - det er vel ikke noget man bare ligeså spontant finder på at købe, man må vel på en eller anden måde være påvirket af et eller andet udefra rent ubevidst.

Det kunne måske være at du i løbet af en uge have set Robocop , og vågnede op til en TV-Shop reklame der solgte robotstøvsuger.

Men, det er sgu skræmmende hvis man bare lige sådan vågner op i løbet af dagen og kommer til at købe et domæenenavn man ikke ved hvad man skal bruge det til.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:11

Lidt spændende med .pro domænerne - macbook.pro var dog ikke ledigt, men det var x10-mini.pro Stick out tongue

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)