Hej Amino'er! Vi er et team, som tilbyder segmenterede Facebook-fansider. Fordelene ved en Facebook-fanside frem for en mail-liste er: - Forbrugerne tjekker oftere deres Facebook end deres mail, så dine beskeder vil have større effektivitet end hvis du sender til e-mails. - Det koster ingenting at sende beskeder via. en Facebook-fanside, hvorimod det koster at sende via. e-mail.
Vi sørger for opsætning af Fansiden og at den får fans, som du vil kunne sende beskeder/tilbud til. Vi er performance baseret, så du betaler kun for det, som du får! - Pris aftales individuelt. (der betales pr. medlem) Yderligere spørgsmål, kan besvare i indlægget her, eller vi kan kontakte dig via mail, hvis du foretrækker dette.
|
Hejsa,
En salgstale skal der til, men husk nu og hold den til noget realistisk/sandt - For det er nedenstående da næppe.
Forbrugerne tjekker oftere deres Facebook end deres mail, så dine beskeder vil have større effektivitet end hvis du sender til e-mails.
Er det jeres egne gæt? - jeg gør personligt ikke, og den oplevelse deler jeg med sikkerhed med mange.
Det koster ingenting at sende beskeder via. en Facebook-fanside, hvorimod det koster at sende via. e-mail.
Jeg betaler heller ikke for og sende mails - Gør i det?
RBN