Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ComputerButik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Bo: Du fik da alligevel nogle svar ud af det, selvom de var meget forskellige, og efter at have tygget lidt på det, må jeg jo nok også give de professionelle noget ret, og jeg har faktisk udskrevet de 2 svar, og lagt dem i min "to do" mappe, da jeg også selv kan bruge noget af det.

Alligevel vil jeg forsvare mit svar lidt og sige, at jeg netop prøvede at svare som en bruger, der var ude for at købe computerdele (noget jeg faktisk bruger ind i mellem), og jeg er da personlig ligeglad med, om farver m.v. ikke er helt optimale i en shop, og det tror jeg også, de fleste andre almindelige brugere er. Noget andet er, at det kan være så grimt, at alle flygter, men det er jo langt fra tilfældet her. Men som professionel, ser man jo alt (jeg er her også utrolig kritisk med den fisk, jeg spiser og også byder mine kunder), men hurra for, at vi har Amino her med nogle profesionelle, der kan kommer med input. Som et kuriosum, kan jeg da så fortælle, at jeg nogle gange står af på det omvendte, nemlig hvis jeg kan se, at noget har været megadyrt at lave, så tænker jeg, at det skal jeg jo som kunde være med til at betale, og det vil jeg ikke. Så jeg går efter en butik, jeg kan stole på, de rigtige produkter og nogle gode beskrivelser og opdelinger, og det syntes jeg stadig er i orden for jeres eButik.

God jul til jer alle.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:55
Jeg vil give et råd man altid kan bruge. Det er fra den journalistiske verden:

"kill your darlings"

Måske er ideen genial, men virker den ikke så dræb den.

Det er ikke specielt henvendt denne løsning, men tror alle herinde har godt af at følge det.

Vh

Søren

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:35
Jeg er en af dem, der køber EDB pr. internet. Jeg kan godt lide jeres side - der er en ting, der undrer mig - under computere har I 5 kategorier - hvorfor har I valgt to forskellige modeller for Musik og Game?

Modellen for Musik med at man har tilvalgsmuligheder tiltaler mig meget som ''Gamer-nørd''. Det der med at maksimere sit budget med at prioritere grafikkort i forhold til processor osv. At kunne vælge imellem de 5-10 mest hotte grafikkort og tilkøbe ekstra ram osv. ville være et must for mig på en gamer-maskine. Men logikken skal være givet - så jeg fx ikke får bestilt en AMD-processor til et Intel bundkort.

Når det er sagt, er det lidt irriterende at man i sin indkøbskurv ikke kan se, hvilke tilvalg, man har valgt uden at skulle klikke på linket. Sammenligninger er for mig et must - jeg plejer at have min indkøbskurv fyldt med 5-10 alternativer inden for mit budget før jeg til aller sidst prioriterer og fravælger - og til sidst køber noget.

Og så ville jeg blive stjernetosset over at skulle betale et gebyr på 95,- for at få lov at hente varen i jeres butik og have sparet jeres sælger for en del arbejde... Jeg er stærk modstander af ''skjulte'' gebyrer sent i beslutningsprocessen. Sæt prisen op med de 95,- i stedet - det andet bliver opfattet forkert.

Jeg er nok ikke en typisk kunde for jer dog - jeg kigger overhovedet ikke på forsiden og layout, er reklameblind - og gule stjerner med tilbudspriser får mig til at ignorere ting .
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:16
Hej Bo,

I skal også lige blive enige med jer selv om, hvad butikken hedder: Computerbutik (som i logoet) eller ComputerButik (alle andre steder)?

Nu har jeg ikke set forsiden før nu, men jeg syntes at den er flot og overskuelig og det er meget fint at I "skilter" så meget med telefonnummeret til jeres kundeservice. Det kunne mange andre e-butikker lære af.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:15
Dato: 21-12-2006 23:15:53 Forfatter: Kim Gam-Jensen Hej Bo,

I skal også lige blive enige med jer selv om, hvad butikken hedder: Computerbutik (som i logoet) eller ComputerButik (alle andre steder)?

Nu har jeg ikke set forsiden før nu, men jeg syntes at den er flot og overskuelig og det er meget fint at I ''skilter'' så meget med telefonnummeret til jeres kundeservice. Det kunne mange andre e-butikker lære af.

Det er nu ikke alt tid lige fedt med at ligefremme opfordre kunderne at ringe, phyyha! det var vi   prøvet, hvor man så rolige kan ansætte en fuldtids arbejder til at passe det , så fortrækker vi at sælge det minder :-)  Men det kommer jo an på hvilken butik man har og hvad man vil / hvilken salgs måde / produkt ... 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)