Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ComputerButik

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på Amino

ComputerButik lancerer i starten af 2007 et nyt webshop-interface, med udgangspunkt i
den nuværende webshop. I den anledning vil det glæde mig og min programmør, hvis I
vil komme med noget kritik, så vi kan optimere den endnu mere.

- Er det let at navigere rundt på shoppen?
- Er den brugervenlig mht. oplysninger
- Hvad med varebeskrivelse og andre tekster?

- Etc.

Ta´ et kig her: www.computerbutik.dk

På forhånd mange tak og rigtig god jul til dig!

De bedste jule-hilsner,

Bo

ComputerButik

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:18
Hej ComputerButik

Jeg kommer bare lige med følgende kommentar som almindelig bruger:

Syntes siden er pæn, og kan godt lide dit julebanner og især din "hvad du ønsker skal du få".

Siden er nem at navigere rundt i, og beskrivelser er også OK, som jeg lige ser det.

En lille ting: under forsendelse/fragt nævner du 0-5, 0?-10 og 10-20, dog pænt stillet op, og længst nede på siden står der så en masse fragttakster igen, og dem er der heller ikke system i, og hvorfor 2 steder?

Som eButiks ejer, undrer jeg mig så over, at du har e-mærket og tilbyder bankoverførsel. For i øvrigt, hvor mange kunder i % vælger at benytte den mulighed. Jeg spørger, fordi jeg ikke udbyder den. Derved undgår jeg selvfølgelig "fake" ordrer, men omvendt kunne man måske leve med dem, hvis der vitterlig er kunder, der fravælger pga. det. 

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:24
Hej

Jeg synes din side er rigtig god, men jeg er lidt enig i Lisbeth''s kommentar ang. fragt, det virker lidt rodet synes jeg.

Men ellers en flot og prof. side

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:52
Jeg er helt uening med de foregående svar.

Jeg synes siden virker meget uoverskuelig. Jeg skal bruge tid på at danne mig et overblik på siden, og jeg har været involveret i nethandel de sidste 6 år. Forstil dig hvordan almindelige kunder vil modtage den.

Der er for mange forskellige farver på side. Minimer det til maks 3 farver, som understøtter hinanden.

Produktmenuerne i øverste venstre side, ser man faktisk ikke, fordi de står højt og billedet i midten tager opmærksomheden. Når man endelig kigger til venstre, er blikket rykket ned og man ser jeres betingelser istedet. De er selvfølgeligt vigtige, men jeg ville indsætte dem som top menuer. Jeg vil kun bruge venstre side til produktmenuer. Al info i toppen.

Link til forsiden er svær at finde. Jeg brugte faktisk tilbageknappen før jeg fik øje på den.

I linker til andre sider, hvorfor, ideen er vel at holde kunderne på siden så de kan købe noget.

Jeg formoder, at jeres målgruppe har god indsigt i varerne, for mange almindelige kunder vil ikke kunne finde ud af det.

Jeg synes i skal kigge lidt på www.billigvvs.dk for inspiration.

Less is more

VH

Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:28
Jeg er enig med Søren i at produktmenuerne er for anonyme i forhold til betingelser m.m.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:40
Beklager, men jeg er 100% enig med Søren.

Jeg kalder det: Information Overflow.

Jeg kan simpelt hen ikke holde ud at se al den information, som "råber" til mig: Se her, se her, se her.... nej, du skal se her. Det stresser mig som bruger og jeg må sige, at dette er et mønstereksempel på den type sider, jeg lukker, straks jeg ser den.
Efter min mening skal informationsmængden på forsiden skæres ned til 1/5 af nuværende niveau. 
Kunsten er IKKE at drukne folk i information, de ikke har bedt om.
Ved godt, at det er meget direkte; men håber I kan se det konstruktive i kritikken og kan bruge det til noget
God JUL
Venlig hilsen,

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:43
2 små ting:

- Under Printere viser titellinien "<font size="
- Bubble jet printere er ikke en generel betegnelse for Single-function printere, men derimod et canon varemærke. Kategorien indeholder også HP printere hvorfor det er en smule uheldigt :)

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 18:53
Hej Lisbeth

Først og fremmest - tusinde tak for din meget fine response!

1. Vedr. fragt/forsendelse, der medtager vores webshop (Scannet) helt
automatisk fragten...på en meget underlig måde. Dette kan ikke fjernes
i vores webshop-administration, uden at vi mister E-mærket! ;o)

2. Det er rigtigt, at du med E-mærket "ikke" må lade dine kunder
foretage en bankoverførsel, men det må erhvervs- og offentlige
kunder gerne. Da vi har mange erhvervskunder, vælger 9/10
denne mulighed.

Rigtig god jul til dig,

Bo, ComputerButik A/S

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 19:09
Hej Søren, Jesper og "E.M"

Det er noget kritik jeg/vi kan bruge til noget konstruktivt - tak!

Scannet har desværre en lidt begrænset admin af menuer og infosider. Dvs. at
min programmør er begrænset til deres skabeloner - derfor flytter vi snart udbyder...

Men, men, men - nu skal jeg ikke sidde her og lege uskyldig. Vi har faktisk ikke
tænkt over al den information der omgående møder vores kunder på forsiden.
Dette skal rettes straks!

Jeg kan oplyse Jer, at vi gennemsnitlig har over 3.500 unikke besøgende på shoppen
hver dag, men mange forsvinder garanteret inden de ser vores gode tilbud.

Alt i alt - tusinde tak for Jeres tid, og rigtig god jul til Jer!

De bedste jule-hilsner,

Bo, ComputerButik A/S

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:21
Dato: 20-12-2006 12:18:26 Forfatter: Lisbeth T. J.

Som eButiks ejer, undrer jeg mig så over, at du har e-mærket og tilbyder bankoverførsel. For i øvrigt, hvor mange kunder i % vælger at benytte den mulighed.

sjovt, vi har rigtig mange kunde der bruger bankoverførsel eller giro (tøjbutik) man da kan bare se så vil jeg aldrige ønske at få e-mærket :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)