Hej alle på Amino ComputerButik lancerer i starten af 2007 et nyt webshop-interface, med udgangspunkt i den nuværende webshop. I den anledning vil det glæde mig og min programmør, hvis I vil komme med noget kritik, så vi kan optimere den endnu mere. - Er det let at navigere rundt på shoppen? - Er den brugervenlig mht. oplysninger - Hvad med varebeskrivelse og andre tekster? - Etc. Ta´ et kig her: www.computerbutik.dk På forhånd mange tak og rigtig god jul til dig! De bedste jule-hilsner, Bo ComputerButik |
Hej ComputerButik
Jeg kommer bare lige med følgende kommentar som almindelig bruger:
Syntes siden er pæn, og kan godt lide dit julebanner og især din "hvad du ønsker skal du få".
Siden er nem at navigere rundt i, og beskrivelser er også OK, som jeg lige ser det.
En lille ting: under forsendelse/fragt nævner du 0-5, 0?-10 og 10-20, dog pænt stillet op, og længst nede på siden står der så en masse fragttakster igen, og dem er der heller ikke system i, og hvorfor 2 steder?
Som eButiks ejer, undrer jeg mig så over, at du har e-mærket og tilbyder bankoverførsel. For i øvrigt, hvor mange kunder i % vælger at benytte den mulighed. Jeg spørger, fordi jeg ikke udbyder den. Derved undgår jeg selvfølgelig "fake" ordrer, men omvendt kunne man måske leve med dem, hvis der vitterlig er kunder, der fravælger pga. det.
Jeg kommer bare lige med følgende kommentar som almindelig bruger:
Syntes siden er pæn, og kan godt lide dit julebanner og især din "hvad du ønsker skal du få".
Siden er nem at navigere rundt i, og beskrivelser er også OK, som jeg lige ser det.
En lille ting: under forsendelse/fragt nævner du 0-5, 0?-10 og 10-20, dog pænt stillet op, og længst nede på siden står der så en masse fragttakster igen, og dem er der heller ikke system i, og hvorfor 2 steder?
Som eButiks ejer, undrer jeg mig så over, at du har e-mærket og tilbyder bankoverførsel. For i øvrigt, hvor mange kunder i % vælger at benytte den mulighed. Jeg spørger, fordi jeg ikke udbyder den. Derved undgår jeg selvfølgelig "fake" ordrer, men omvendt kunne man måske leve med dem, hvis der vitterlig er kunder, der fravælger pga. det.