Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger massiv e-mail adresse opsamler (100+ nye e-mails om DAGEN) stiger kraftigt.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger en facebook side, som opsamler over 100 e-mails om dagen og det stiger kraftigt. Idéen i det, er at profiler skal trykke synes godt om først, invitere deres venner og derefter indtaste deres e-mail for at modtage en sjov film på nettet.

Profilerne bruger jævnligt "foreslå til venner" funktionen og har indtil videre pr. d.d. opsamlet 1700+ e-mails.

Start din egen mailinglist og tjen stort i sidste ende, eller hvis du forevejen har et nyhedsbrev som udsender kampagner, tilbud el. kampagner fra aff. netværk, så grib chancen og få ENDNU flere e-mails!

Profilerne siger ja tak til at modtage konkurrencer, tilbud, mm. ved oprettelse.

Systemet indeholder oversigt over e-mails og udsendelse af nyhedsbrev.

Link til siden kan fremvises jf. aftale.

Byd løs - auktionen slutter kl. 20 i dag.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:41

Det er ikke lovligt at udsende e-mail reklamer uanset om du har deres e-mail adresse.

Modtagere skal aktivt have godkendt at de skal modtage e-mails fra dig/dit firma.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jes:

Sælger en facebook side, som opsamler over 100 e-mails om dagen og det stiger kraftigt. Idéen i det, er at profiler skal trykke synes godt om først, invitere deres venner og derefter indtaste deres e-mail for at modtage en sjov film på nettet.

Profilerne bruger jævnligt "foreslå til venner" funktionen og har indtil videre pr. d.d. opsamlet 1700+ e-mails.

Start din egen mailinglist og tjen stort i sidste ende, eller hvis du forevejen har et nyhedsbrev som udsender kampagner, tilbud el. kampagner fra aff. netværk, så grib chancen og få ENDNU flere e-mails!

Profilerne siger ja tak til at modtage konkurrencer, tilbud, mm. ved oprettelse.

Systemet indeholder oversigt over e-mails og udsendelse af nyhedsbrev.

Link til siden kan fremvises jf. aftale.

Byd løs - auktionen slutter kl. 20 i dag.

Naaah ellers tak. Kan godt være man vil kunne tjene penge på det, men det gør man ikke når man får data tilsynet på nakken.

For det er hamrende ulovligt.

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 17:43

Ved deltagelse siger de automatisk "Ja, tak til at modtage nyhedsbrev med konkurrencer, tilbud mm. fra denne side", så er det vel ikke et problem?

Tilmeldt 15. May 13
Skrevet kl. 17:44

Jes:

Ved deltagelse siger de automatisk "Ja, tak til at modtage nyhedsbrev med konkurrencer, tilbud mm. fra denne side", så er det vel ikke et problem?

Nææh, men du må absolut ikke videregive / videresælge email adresserne til 3. part - der ligger det ulovlige :)

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 17:45

Ok, har heldigvis ikke udsendt nogen form for nyhedsbreve endnu, så vil da gerne lige vide hvad der er ulovligt, så jeg evt. kan gøre rede for tråden og afslutter den uden at der sker noget, vidste jeg ikke.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167

12 kr.

Tilmeldt 15. May 13

--dobbeltpost--

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 17:46

Som sagt; at overtage et allerede-etableret nyhedssite er ikke ulovligt, f.eks hvis jeg køber hele sitet på www.vind.dk (EKSEMPEL), så er det vel heller ikke ulovligt fra en facebook-side, da det i bund og grund er det samme? Jeg sælger jo alle rettigheder til den rette køber.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:50

Hej Jes,

Jeg er ikke ekspert, overhovedet ikke, men der er to ting du bøær have styr videregivelse af personfølsomme oplysninger (jeg har ingen anelse om det går ind under dette), og om brugerne aktivt har accepteret at få deres mailboks fyldt med tilbuds-crap.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)