Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWord-Lex

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har ikke set andre tråde om denne bog fra Thomas Rosenstand, så jeg vil gerne oprette en.

Jeg har aldrig rigtig interesseret mig så meget for internettet som indtægtskilde og markedsføringssted, men er også kommet til den erkendelse, at det bliver jeg nok nød til at interessere mig for :o)

Så jeg er i gang med at gøre mig klog på en masse forskellige ting, men primært affiliate og AdWords, da det er her jeg i starten kommer til at lægge mit fokus.

Jeg har læst en del om AdWords, og set at hvis man ikke er vågen, kan det blive et dyrt bekendskab, uden at man får noget nævneværdigt ud af det. Derudover er Google så fyldt med rigtig meget brugbar information, at det hele virker meget uoverskueligt, og derfor får jeg ikke læst det hele. I hvert fald ikke på en måde så jeg forstår det hele..

Derfor besluttede jeg mig for at købe AdWord-Lex, og det ligner dette års bedste investering. Ud over at jeg bliver holdt i hånden gennem hele processen, er der også mange gode videoer der gør det en hel del lettere at forstå hvad der menes.

Derudover er den fyldt med gode råd, som man er et skarn hvis man ikke tager imod, da det ser ud som en lille guldgruppe der bliver delt ud af.

Det hele er skrevet og fortalt på en måde, så selv sådan en som mig forstår budskabet. Og det kommer helt sikkert til at betyde at jeg kommer til at spare en del penge, på at begå en række dumme fejl. Og måske  kommer jeg ovenikøbet rigtig godt fra start når jeg går i gang. I hvert fald er jeg med denne bog, klædt rigtig godt på, til at kaste fornuftige penge efter Google, i stedet for bare at kaste mine penge efter dem :o)

Så mit råd til dem der overvejer at kaste sig over Google AdWords og måske er lidt usikre på det, er at købe denne bog. Det kunne også blive jeres bedste 2010 investering :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:53

Hvis du har arbejdet med Adwords før fik du noget ud af de første 50 sider?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:56

Remydk:
Hvis du har arbejdet med Adwords før fik du noget ud af de første 50 sider?

Nej, som jeg skriver er det helt nyt for mig, og derfor fik jeg noget ud af stort set alle sider. Jeg ved ikke hvor relevant den er for folk der i forvejen bruger AdWords, og derfor var denne anbefaling også til dem der ikke har arbejdet med det før.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:57

Kære Igang

Tusind tak for de smukke ord om min AdWords-LEX. Dem er jeg virkelig glade for og stolt af. Rigtig meget held og lykke med dine AdWords!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:58

De er velfortjente, for det er en god bog.

Og tak :o)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:00

Så har jeg misforstået dit indlæg Smile

Klart kan bogen anbefales. Den er skrevet af Thomas Rosenstand han er en af de absolut bedste på sit felt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)