Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maskine til trøjetryk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu håber jeg at jeg skriver det korrekte sted her på Amino - er ny, så bær over med mig.

Jeg er i færd med at starte egen webshop og er i den forbindelse på jagt efter en maskine til at trykke numre og navne på trøjer - er der nogen her som har en anelse om hvor man kan få fingrene i sådan en henne?

Hvis der skulle være nogen herinde, som har nogle gode kontakter til førende håndbold- og fodboldklubber i ind- og udland, så hører jeg også gerne fra jer - ja sådan set også tøjmærker (primært sportstøj i første omgang)

Det er jo med at få de rette kontakter.

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:04
Med den målgruppe du har, tror jeg du har nogle gode muligheder hos NS System
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:21
Hej Alle

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette mig som bruger,,, kun en ting at sige kanon sted har besøgt det en del inden...

På jagt efter en maskine til nummer tryk og diverse.. Du kan starte meget simpelt ,, ( har selv maskinerne ) køb dig en varmepresser og bestil numre og navne osv. hos en transfer trykker.. Det var den simple den anden måde er ,, køb selv transfer tryk maskiner og tryk dem selv men det vil jeg ikke anbefale da der er meget arbejde i det og dyr i opstart.... ellers så spørg lige privat så hjælper jeg gerne med kontakter.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 00:22
Hejsa

Vi har brugt til salg. Har kun været brugt i kort tid. Ny pris kr. 8.000,- ex.moms, du kan få den for kr. 4.000,- ex.moms.

Trykflade 38x38 cm.

Mvh

Brian

Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:26
Offtopic!

Laysen>> www.ondart.dk er en fin side med fede shirts og trøjer, men du har altså både fejl på hjemmesiden, og stavefejl i dine designs

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:48
Hej Thomas

Deet hører med til at være den grimmeste tshirtbutik....

Ved godt der en fejl Dårlig Tømrer..den er dog rettet på trøjen men ellers var jeg ikke klar over det..

Det ville da være rart om du gad skrive hvad fejlen er ?

Mvh

Brian

Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:21
Hæhæ ja det gør det da

Jep nemlig tømrertrøjen, men det har du styr på kan jeg høre

Nu er det godtnok kun lige under "hættetrøjer" jeg har kigget, men: 1. Billedet som er linket til DSB-trøjen er forkert (tømrer-trøjen), 2. "Cocain Crasher" - det staves Cocaine 3. Finn Nørbygaard trøjen linker til Livepigen billedet, 4. LOL trøjen - det staves "Laughing" 5. Daglig Beruset-trøjen linker til Sutteman billedet

Det var vist det hele

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)