Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have pesto på tube!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha, sjove indlæg til min tråd. Jeg er kunde, hvis jeg støder på det i supermarkedet - en tube kan man "massere" ligesom nogle typer spartelmasse inden brug. Det burde få olien ind i pestoen.

Michael

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 21:39

jeg sætter pris på at det ikke er pakket med en masse plast. Det er noget pjat at bruge alt det plastik

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:03

Indkøberen/Fokus:

Nej, seriøst... Kategorien er "Hvilken virksomhed skal jeg lave" og overskriften er bare en invitation til at finde på ny emballage til de danske forbrugere. Tag en tur gennem dit lokale supermarked og find alternative måder at pakke tingene på. Kan huske at juice pludselig skulle være på en drikkeklar flaske som alternativ til det gode gamle sugerør. Fikst og der blev solgt meget juice på den måde.

Pesto på tube giver den lille fordel, at jeg ikke skal bruge en teske, hvergang jeg skal dosere og jeg slipper også for at skruelåget bliver ulækkert og snasket. Det er små ting, men husk selv, hvad du sætter pris på, når du åbner og opbevarer madvarer.

God weekend

Michael

Jeg har i årevis tænkt på at man burde lave en ny emballage til cigaretter. Sætte et lille stykke svolv på den ende man tænder cigaretten, og så på siden af cigaretæsken skal der være et område hvor man kan stryge sin cigaret henover, så der kommer ild i svinet.

Det kunne være super sejt, og så er man også fri for at stå og lede i otte lommer for at lede efter sin lighter, som en eller anden idiot har 'stjålet'.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:17

Egner tuber sig ikke bedst til madvarer med lang holdbarhed?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:48

Fama:

Man kunne naturligvis også bare lave hullet i flasken stort nok til at slippe pinjekerner og andet skrammel igennem..... Så jeg er cool nok med pesto på flaske :D

Du mener ligesom de der smarte glas med låg som man kan få pesto i idag? Wink

/Brian

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)