Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS løsning til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-12-2006 21:34:49 Forfatter: Idenion
Man kan da sagtens udbyde sms konkurrencer uden at have systemet til det selv. Man bruger bare en udbyder af den slags - det er dem der modtager sms''erne, og dem der opbevarer deltagerne i konkurrencen. De stiller så et modul til rådighed hvor man kan trække deltagerne ud. Og dette udtræk kan man så gøre med hvad man vil - fx trække en vinder :)

Det har du ret i. Gik bare udfra det var billigere selv, at have en gateway og i min søgen efter et system til min egen side, er jeg ikke stødt på et færdig system, så skrev bare udfra mine erfaringer.

Men så er det jo godt, at Amino har så mange dygtige folk, der kan støde til når erfaringer ikke er nok

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:39
Hvad skete der lige der?

Det jeg skrev blev væk og jeg skrev det igen.. Mærkeligt..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:34
Mange tak for svarene nu er jeg blevet meget klogere :-)

Vi har ingen hos os der kan programmere det køber vi os normalt til ude i ''byen'' men det var måske en ide at lade et par ord falde i dette fora når vi fra tid til anden skal bruge assistance, hvis det ikke er imod reglerne at gøre dette.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:43
Dato: 20-12-2006 07:33:45 Forfatter: Bærbar.com

hvis det ikke er imod reglerne at gøre dette.

Det er det på ingen måde

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:09
Det lyder godt, da vi mange gange har brug for mærkelige ting til at gøre vores arbejde lettere, eller forhindre diverse shop fejl.

Jeg vil da lave en forespørgsel næste gang det bliver aktuelt.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:27
I er velkommen til at kontakte mig på kma(a)moskjaer.dk eller sende en PM, da det blandt andet er sådanne løsninger vi kan hjælpe med.

Vi kan tilbyde en web-baseret administration, hvorfra man kan oprette konkurrencer, se hvilke tilmeldinger der kommer til konkurrencen, opsætte filtre så svar bliver sorteret korrekt, se logfil over udsendte svar, redigering af svar der sendes på indkomne SMS-beskeder, oversigt over købte SMS-enheder m.v.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:34
Hej alle Aminoer, tak for hurtige svar.

Kurt Moskjær jeg har sendt en mail til dig, kik på den når du får tid og vend da tilbage på mail.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:28
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:17
Mange tak for svar, det ser også ud til at vi kan bruge denne løsning.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:47
Hej Michael

Vi har også et system der kan gøre dette og meget mere. Vores system indeholder foruden konkurrencer også afstemning, nyhedsbreve og meget andet.  Vi benytter den kendte applikationskode 1220. Du kan køre flere funktioner af gangen, hvis du vil andet samtidig med dine konkurrencer.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)