DK-domæner til 55 kr. inkl. moms
Tilmeldt 8. Nov 07
martinvandebelt
Skrevet
05-08-2010 kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Sommertilbud
Exaweb har sænket priserne på DK-domæner , hvilket betyder at de nu kan købes til 44 DKK ekskl. moms (55 kr. inkl. moms).
Registrering sker med det samme når vi har modtaget din betaling, og der er mulighed for gratis DNS på alle domæner der registreres gennem os. Du er selvfølgelig også velkommen til at flytte domænet så snart det er registreret.
Betaling kan ske ved hjælp af dankort , kreditkort eller bankoverførsel.
Indtast det ønskede domæne her og registrer med det samme:
http://exaweb.dk/webhosting/domaenenavne
Svar
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Det lyder sku´ godt! Tumbs up!
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
stadigvæk lidt vej til http://webhosting.dk/ som køre tilbud med verdens billigste dk domæne til 45 kr per stk.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
så vidt jeg kan se slipper du ikek for at skulle betale 45 kr incl moms hos webhosting.dk? Dns opsætning + registrering
Beklager Kapring af tråd :P Det er et super tilbud :)
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Hvis jeg nu køber et DK-domæne - så skal blot have i overvejelserne, at jeg også skal have investeret i et webhotel /FTP-program, ikke?
Jeg kan vel ikke bare købe et domæne og så kører det, vel?
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Hvis jeg nu køber et DK-domæne - så skal blot have i overvejelserne, at jeg også skal have investeret i et webhotel /FTP-program, ikke?
Du skal have et webhotel ved siden af et domæne :) FTP program er til at lægge filer ind på dit Webhotel via FTP.
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
så vidt jeg kan se slipper du ikek for at skulle betale 45 kr incl moms hos webhosting.dk? Dns opsætning + registrering
Beklager Kapring af tråd :P Det er et super tilbud :)
Lige præcis - det koster 45 kr. inkl. moms.
Svar
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Tilmeldt 25. Jul 10
Hvis jeg nu køber et DK-domæne - så skal blot have i overvejelserne, at jeg også skal have investeret i et webhotel/FTP-program, ikke?
Du skal have et webhotel ved siden af et domæne :) FTP program er til at lægge filer ind på dit Webhotel via FTP.
Ja okay. Jeg synes nok - så var jeg rigtig på den. Men med et webhotel bliver det lige 200 kr. dyrere.
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Har man domænet for altid så, eller?
Det man betaler pr . måned/år er webhotel, eller hvordan er det?
Svar