Hej, Jeg har forsøgt mig lidt frem med en ny menu. Vil i prøve at "prøve" den? Fortæl mig om den er for "stor" i forhold til de andre tekst størrelser på siden, og om den er for klodset. Ligeledes om i synes at "handelsbetingelser", levering og fragt" osv. altså "informationen" er gemt for godt væk? Generelt om den virker fint og falder godt ind, og de relevante oplysninger fremgår... |
Hej Jonas,
Jeg synes den ser godt ud. Normalt er jeg lidt betænkelig ved den type menu'er - men din virker fint, også i firefox og safari på mac.
Størrelsesmæssigt har jeg ingen problemer med den. Eneste jeg ikke er vild med er den "disolve" effekt der er når man skifter menupunkt.Tænker lidt hvorfor? når jeg ser den. Den har så vidt jeg kan se ikke nogen sammenhæng med resten af designet, så jeg kan ikke helt se hvorfor den skal være der?
Men alt i alt - thumbs up
/Mathias
Jeg synes den ser godt ud. Normalt er jeg lidt betænkelig ved den type menu'er - men din virker fint, også i firefox og safari på mac.
Størrelsesmæssigt har jeg ingen problemer med den. Eneste jeg ikke er vild med er den "disolve" effekt der er når man skifter menupunkt.Tænker lidt hvorfor? når jeg ser den. Den har så vidt jeg kan se ikke nogen sammenhæng med resten af designet, så jeg kan ikke helt se hvorfor den skal være der?
Men alt i alt - thumbs up

/Mathias