Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I li´ vores menu?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har forsøgt mig lidt frem med en ny menu. Vil i prøve at "prøve" den?

Fortæl mig om den er for "stor" i forhold til de andre tekst størrelser på siden, og om den er for klodset.

Ligeledes om i synes at "handelsbetingelser", levering og fragt" osv. altså "informationen" er gemt for godt væk?

Generelt om den virker fint og falder godt ind, og de relevante oplysninger fremgår...

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:05
Hej Jonas,

Jeg synes den ser godt ud. Normalt er jeg lidt betænkelig ved den type menu'er  - men din virker fint, også i firefox og safari på mac.

Størrelsesmæssigt har jeg ingen problemer med den. Eneste jeg ikke er vild med er den "disolve" effekt der er når man skifter menupunkt.Tænker lidt hvorfor? når jeg ser den. Den har så vidt jeg kan se ikke nogen sammenhæng med resten af designet, så jeg kan ikke helt se hvorfor den skal være der?

Men alt i alt - thumbs up

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Jeg synes, menuen virker fint nok. Det forvirrer mig blot lidt, at I kalder et nøgleskab for et møbel... Desuden ville jeg samle "møblerne" under ét. Lige nu virker det pudsigt, at "andre møbler" kommer før "entre møbler". Men det er måske bare mig.

Jeg synes, jeres side er pæn, enkel og ligetil, men jeg savner måske bare en lille smule, at menuen skiller sig lidt ud, så den er nemmere at få øje på. Det er fint med mig, at handelsbetingelser ikke er det første, der springer i øjnene...

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 13:26
Ang. nøgleskab, så er det faktisk et "møbel". Hehe. TJa, jeg ved eller ikke lige hvad det skulle gå under.

Du har måske ret ang. at samle møbler under ét. Det var mere for at dele det lidt op, så alle produkter ikke bare ligger i en stor pærevælding. Gøre det mere overskueligt. Hvis du forstår. Kan godt se det med at "andre møbler" nok ikke lige skal ligge øverst. Det er bare i alfabetisk rækkefølge.

Den anden menu vi havde var måske "endnu" sværre at få øje på, da den var væsentligt mindre og måske lidt svær at ramme - at få musen til at være lige på teksten osv.

ang. din undren, Matias, så er det måske lavet for at gøre det lidt mere "livlig" så det er ikke kun er at stationær side. Så reelt for at skabe lidt mere liv. :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:30
Dato: 19-12-2006 13:25:51 Forfatter: 360-design.dk - Jonas
ang. din undren, Matias, så er det måske lavet for at gøre det lidt mere ''livlig'' så det er ikke kun er at stationær side. Så reelt for at skabe lidt mere liv. :-)

Kan godt være jeg er lidt konservativ hvad den slags angår - men jeg synes at alt hvad der involvere blinken og bevægelse skal anvendes meget meget varsomt på en seriøs side. Kan godt lide at designet er "rent" - synes primært bevægelse og blinken hører til i tegnefilm. Men det er selvfølgelig bare min mening

Arbejder med online salg og design.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:19
Det første der springer i ansigtet på mig er, at du har placeret login over menuen......I don´t like that!

Måske fordi jeg for ideen om at man skal være medlem af en eller anden slags, jeg vil mene i skal prioritere menuen højere end login!!

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:35
Hej Kenneth,

Det er gjort for at skabe en bedre balance på siden. Prøv at klikke ind på siden nu. Nu har jeg placeret menuen aller øverst, hvor login og indkøbskurv er neden under. Synes det virker for tungt for oven. Og så lidt mere let derned af, hvis du forstår.

Synes også at menuen skal være ud for produktbillederne, og ikke billedet som er i toppen. Kan du følge mig?

For mig virker det for ubalanceret på den måde det er nu.

Man kan sige, at ja, når login er så højt oppe, opfordre vi jo måske også mere folk til at oprette sig som bruger. Men det er jo intet tvang :-)

Giv mig lige en tilbagemelding på, om det var sådan du forestillede dig?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:40
Jeg kan meget bedre lide de på den måde! Nu er login noget sekundært og jeg føler ikke længere det er et "must" og det ved du jo sikkert hvad hr. Thorborg siger til

Men lad os hører hvad i andre siger...... hvor skal den stå? Vi kan jo ikke kun bruge et udsagn til noget

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:43
Hehe... Ja, der har jeg mine anelser :D

Men ja, lad os høre andres mening... Kom frem

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:45
Det er jo nok også fordi jeg har været vant til at se det på den anden måde i meget lang tid. Måske det er et spørgsmål om tilvænning, men jeg bryder mig nu godt nok ikke om, at menuen er helt deroppe og ud foran det "store" billede
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)