|
Hej (lidt forkert overskrift Sorry) Jeg har hertil aften haft en meget sjov oplevelse, Jeg har virkelig gjort en indsats i form af god kunde service, jeg syntes næste at i skal se hvilken respons jeg fik.. men lige historien bag. En kunde skal bruge et par georg jensen ørestikker, hun er en slags leder på Hilton Hotel, og skal bruge dem onsdag morgen. det kan vi så godt klare for hende bare med lidt express post osv. men da hun har store problemer med at gennemføre ordren og andre ting, skal der 2 opkald og 7 mails, samt 5 forsøg på at lave ordren til og erførst lige blevet færdig nu. hendes 2 mails til mig: MAIL 1 Hej Martin, I am REALLY impressed with your service! I would like to pay express post please with a guarenteed arrival of Wednesday morning. Please add the extra cost onto the card but include this cost in the receipt as I will be reimbursed by the company whose employee stole the earrings. You are fantastic and I will DEFINITELY be using you again and I wish you all a very Merry Christmas! God jul! MAIL 2 I can't believe I found someone who works harder than me ;) But this is making my friend very happy, you are welcome to apply for a job at Hilton anytime! We need people like you! I really hope you have a wonderful Christmas, and if you are free between 29 Dec and 1st Jan and you want to pass by the hotel and have a drink, just ask for me at the reception.
Good night, Michaela når man får sådan nogle mails ved man at det at gøre noget ekstra og strække sig rigtig langt for kunden, gør en forskel. godnat alle sammen. fik lige en til her. MAIL 3 Thanks for working so hard this evening. If you would ever like to visit the Hilton, just give me a call! |
Og så viser det sig at kortet er stjålet, og du skal betale et gebyr til PBS på 250 kr., plus mistede varer ;)
Sorry couldn''t resist :)
Super lækkert! Hilton i DK?
Bliv gratis medlem
)

ikke så tit sådan nogen chancer opstår uden man skal arbejde for det hehe
.. men tror personligt jeg springer over ..