HD2 - er meget glad for det store display på 4,3 inch (tror jeg nok, at det var). |
Der mangler valgmuligheden andre: Acer, Auro, Brondi, Emporia, Huawei, Hyundai, INQ, myPhone, Simvalley, Swissvoice, WiGOMO, m.fl.
HD2 - er meget glad for det store display på 4,3 inch (tror jeg nok, at det var). |
Der mangler valgmuligheden andre: Acer, Auro, Brondi, Emporia, Huawei, Hyundai, INQ, myPhone, Simvalley, Swissvoice, WiGOMO, m.fl. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
iPhone all the way! |
Vask din mund med sæbe :) Jeg tog HTC (har 3 liggende på bordet nu) og venter på at HTC Desire HD kommer.... Dog kommer jeg nok til at købe en ejfone på et tidspunkt og det samme gælder for Windows Phone 7 (man er jo udvikler og der skal leges). |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Godmorgen Nicolaj! Jamen det må vi jo gøre noget med så... ;) Lad mig se om vi ikke kan få dem på listen også.... |
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Nææ... det gik ikke - jeg for ikke rettet, eller lagt til, kunne være nice med en lille ekstra poll ;) Men sådan blev det ikke denne gang. Så til dem som har Andre: de er velkommen til at skrive dirkete i debatten, så skal jeg samle dem og tage den og give en status over andre ;) |
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Jeg tillader mig at svare, da jeg i dag har haft en lille erfaring med den nye iPhone 4. Ved iPhone 4 deathgrip mistede den 2 streger, men det var umuligt for mig, at holde så akavet på den at den mistede al signal. Derfor tror jeg ikke at signalproblemerne med iPhone 4, har nogen effekt ved almindelig brug af telefonen - som flere iPhone 4-ejere også har bekræftet.
|
iPhone 6
Min kone købte sådan en Sciphone til mig, sidst da jeg var på tur i Laos ... ellers har jeg haft en Siemens M75 i mange år.... |
LOLOLOL. Det minder mig om et quote: "The hardest thing about buying a macbook is telling your parents you are gay" |
Jeg har en skod samsung, det ikke så intressant. Men kunne godt tænke mig at hører ham med Sony Ericsson x10 mini pro, om han ved om man kan upgradere sin android 1.6 som den bliver leveret med, til android 2.1. Efter hvad jeg kan læse mig til vil x10 mini pro udkomme med android 2.1 senere på året, men køber man den inde altså med 1.6 versionen, kan man så selv opgradere den eller skal den være købt med 2.1 ? |