Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slogan til ny side.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er meget enig i, at dét der skal kommunikeres skal være dén forskel produktet/sitet gør. Altså en isforretning sælger ikke is - den tilbyder en "lækker svalende oplevelse".
Jeg er også stærk tilhænger af at passe på med at love for meget, men har I gang i nogle gode produkter, der kan benyttes af folk uden kodeerfaring, så vil jeg foreslå

"when you''re done with hassle, try jasl"- jasl.com

Og ja, jeg ved godt I vil have sitet til at hedde jaxl.com - men er det ikke mere fordi I synes det er vigtigt at komunikere, at det handler om AJAX. Jeg vil garantere jer, at 90 % af dem der kommer til at bruge det fast, ikke bruger (eller forkaster det) på baggrund af om det er ajax eller ej. Det er den forskel jeres produkter kan gøre i deres hverdag. Et endnu mere rammende navn kan sikkert findes, men så vil jeg gerne høre mere om produkterne om, hvorfor I har valgt at sætte netop den pakke sammen, som I har.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:54
Tror desværre ikke at jeg kan ændre navnet, da jeg har spenderet alle mine penge på at købe domænet fra den eksisterende ejer :), så det er vidst udelukket at det skal hedder Jasl.com.

Z og X i navne gør altså også en forskel (efter min og andres mening), men det ved jeg sku ikke hvorfor skulle være bedre.

Men som sagt. Jaxl.com er allerede købt :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Skrevet kl. 17:07
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har haft sparet 100,- eller 1 million op, men fint; jaxl.com it is.

Uden at kende produkterne bedre, er det lidt at famle i blinde mht. slogan/vision. Men jeg fornemmer vi er ude i, det bliver nemmere, mere produktivt, personligt og fancy (på den "ajaxianske måde"):

jaxl.com; simple use - simply yours

jaxl.com; makes your browser productive

jaxl.com; no strings attached (hov, jeg har vist set for meget pinocchio) :-D
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:04
Den midterste er helt klart den der lyder bedst.

Sad lige og tænkte videre, hvad med: "What you need, when you need it!"?

Mvh., Elias Sørensen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Skrevet kl. 17:05

"What you need, when you need it" lyder mere som en kiosk der bringer varer ud, hvis du spørger mig. Jeg synes ikke det indrammer, hvilket produkt jeg får.
Jeg synes I skal beslutte jer for, om det er dét, at man kan tilgå det fra alle computere eller det er selve udformningen/funktionaliteten i programmerne der er vigtigst for jer - og ikke mindst jeres brugere. Det vil hjælpe jer, når I skal udvikle og det vil være så meget nemmere for jeres potentielle brugere, at forstå jeres budskab (og ja, man kan godt begge dele, men det handler om at kommunikere ét budskab og ikke "vi er en schweizerkniv".) Det er min mening i hvert fald.

Bliver det gratis og vil I også tilbyde serverplads med backup?
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:38
Vores system bliver gratis, ja.

Det med serverplads er ikke noget vi har tænkt på endnu, da det ville kræve enorme mængder af harddiskplads.

Mvh., Elias Sørensen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Skrevet kl. 18:44
Det lyder godt, at det bliver en gratis service. Jeg synes dog idéen går meget af det, når jeg ikke kan få opbevaret mine dokumenter via jeres service også. I stil med google docs (tidligere writely). Jeg bruger selv både writeboards og google docs meget, da jeg ikke skal bekymre mig om, hvorvidt jeg har den sidste version af et eller andet. Det har jeg altid, da det ligger på serveren. Skriver jeg på min maskine, så skriver jeg alligevel i et lokalt tekstprogram.
En funktion, hvor man kunne synkronisere sine dokumenter, hver gang man forlod servicen/nettet, så man kunne fortsætte i tog eller bil og så synk igen, når man kom online. Det ville være smart, brugbart og lidt anderledes.

Er spændt på at se og prøve jeres services.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)