Jeg er også stærk tilhænger af at passe på med at love for meget, men har I gang i nogle gode produkter, der kan benyttes af folk uden kodeerfaring, så vil jeg foreslå "when you''re done with hassle, try jasl"- jasl.com Og ja, jeg ved godt I vil have sitet til at hedde jaxl.com - men er det ikke mere fordi I synes det er vigtigt at komunikere, at det handler om AJAX. Jeg vil garantere jer, at 90 % af dem der kommer til at bruge det fast, ikke bruger (eller forkaster det) på baggrund af om det er ajax eller ej. Det er den forskel jeres produkter kan gøre i deres hverdag. Et endnu mere rammende navn kan sikkert findes, men så vil jeg gerne høre mere om produkterne om, hvorfor I har valgt at sætte netop den pakke sammen, som I har. |
Tror desværre ikke at jeg kan ændre navnet, da jeg har spenderet alle mine penge på at købe domænet fra den eksisterende ejer :), så det er vidst udelukket at det skal hedder Jasl.com.
Z og X i navne gør altså også en forskel (efter min og andres mening), men det ved jeg sku ikke hvorfor skulle være bedre.
Men som sagt. Jaxl.com er allerede købt :)