Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For lidt at lave ...... ved at gå i panik!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha

Er forholdsvis nyåbnet butik men der er bare for stille men burde evig skamme mig da Jeg har en webshop jeg bare kan få op at køre , GØR jeg imorgen , eller gøre den færdig med vare osv , men kedsomheden har simpelthen overmandet mig jeg ELSKER at løbe stærk det ligger til min natur men HVOR er mine kunder??? nå ja det er i den ny butik i byen :-( hvilket er alt for tidligt at få så stærk konkurrence og jeg ALLERede skal lave mit koncept om og øvv det kan først ske fra januar/febuar der er bare for længe til!!!!!!

Tror bare det var lidt galde ingen kan jo hjælpe og råbe og skrige ude på gaden ja det hjælper jo hellere ikke....Ville ønske jeg havde et eller andet i ærmet jeg liiiii kunne finde frem og sige HA jeg er her også og jeg giver ikke op...Ick!

-Sanne2035

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:45

Husk det stadigvæk er sommerferie, så pas på med at gå i panik!

Inden længe, så er vi back to usual, og så går det forhåbentligt en smule hurtigere ;D

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sanne

Du kunne jo starte med at henvise til din shop i din signatur :-)
Og dertil er der tusind ting du eller kan lave, brug nu din fantasi.
Se evt. Hans's indlæg om flyere, så kan du også få lov til at løbe stærkt :-)

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:26

Hej Sanne

Du gør det ikke nemt at hjælpe dig.

Skriv hvad du har brug for så præcist som muligt

Og brug noget tid på at læse din tekst igennem inden du trykker send, så din mening står så klart som muligt.

Jeg kan forstå, at du sælger tøj/børnetøj.

Jeg ville starte med snuse lidt rundt ovre ved konkurrenten og finde ud af hvad der foregår.

Brainstorm:

Hvor er deres styrke?

Hvor er deres svagheder?

Hvor er din styrke?

Hvor er dine svagheder?

Og lav så en plan.

Sæt et uimodståeligt tilbud sammen, som din konkurrent ikke kan matche - ikke ved at sætte tingene ned i pris; men sikkert ved at "bundle" dine produkter sammen, så du sælger mere pr. salg og ikke mindre.

Eks.: Brug TID, virkelig TID på at finde ud af, hvilke kombinationer, der ser enormt raffige ud.

(den hænger måske allerede på Ginen?)

Og sælg så hele Ginen (altså alt tøjet fra den) til en særdeles interessant pris for både dig og kunden.

(Det er en hurtig een fra ærmet, der bare skal inspirere og sende dig af sted i den rigtige retning - hvor god den er i sig selv aner jeg ikke . DU er eksperten her)

Der står ingen steder skrevet, at bare fordi du har en butik så kommer kunderne væltende.

Forstå, at du har to virksomheder:

En tøjbutik og en markedsføringsvirksomhed der skal markedsføre din tøjbutik.

Er der ikke nok kunder i butikken skal du arbejde i din markedsføringsvirksomhed indtil der vælter så mange kunder ind at du ikke kan mere.

OG KOM SÅ I GANG Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:07

hey!

Tror egentlig også jeg skrev at jeg ikke var nem at hjælpeStick out tongue

Med hensyn til min webshop jeg kan linke til den jaaa men den er ikke helt oppe at køre men det gav mig li et spark i Bagenden så er lige ved at lægge sidste hånd på den i dette øjeblik....faktisk

Flyvers er her med lavet og skal bare producers i flertal nu :-)

Uha hun har været igang nu må man sige!

Mine konkurrenter er SUPER gode på de gode billigere vare hvor jeg nok skal ind på flere mærkevare og være god til at få nogle partivare i mærkevare jeg kan lave sjov i gaden med dette er også ved at bliver realiseret.

og måske være bedre til at annoncer ikke måske i ugeavisen men på anden måde den mangler jeg så liiii at finde ud af hvad det er

Tak for sparket , så må vi se om jeg fuldføre Big Smile

-Sanne2035

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her skulle kilden være til evigheds arbejde vis , jeg er påbegyndte min side nogle af punkter og har lige nu første pladsen på alle relevante ord i min erotik branche , husk succes er ikke let med kræver motivation og positive energi og lysten til at udvikle din iværksætter drøm

Du kan bruge google søgeordværktøj til at finde de ord der giver trafik https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

husk lav h1 overskrifter i teksten og h2 overskrifter med dine søgeord

læs gerne de 2 blogs grundigt man lære meget af at læse dem

http://www.thomas-rosenstand.dk/meta-keywords-tags læste denne gode af Thomas rosenstand med der er mange flere gode

http://seo.demib.dk/ eller læs mikkel demib blog er supergod og lærerrig

skrive i diverse forummer med dit link til bloggen også amino.dk

Lav en wordpress blog på hjemmesiden

tilmelde bloggen  rss -feed , portaler

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.worldnews.dk/

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ læs dem de er super gode

vis du synes du er færdig kan du altid tilføje links på artikel site udenlandske og linkkataloger udenlandske , nogle giver godt især dem du finder igennem google , nogle er værdiløse.

Ide husk bloggen løs på din siden gør det til branchens bedste godt indhold kommer linker folk gerne til , huske hver nyskabende det er svært at lave en unik ide med unikke tekster med i sidste ende vinder du , for du var den første , dette er kilden til succes hårdt arbejde i samarbejde med en unik ide kan det hjælpe fremdriften i din virksomhed i at blive branches bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:48

Hvis du ikke har så meget at lave, må det betyde, at du har tid. Og tid kan man bruge til rigtigt meget. Jeg kommer til at tænke på, om du kan lave et event, som skaber noget opmærksomhed. Hvis du sælger børnetøj, så kunne du jo lave en konkurrence med byens / områdets / landsdelens sødeste dreng og sødeste pige. Vinderen kan så få et gavekort, og man skal komme ned i din butik for at få taget et billede af den lille dreng eller pige.

Det kan også være noget, der skaber omtale i de lokale medier.

Det behøver ikke lige være denne konkurrence, men små events kan også skabe opmærksomhed. De kræver bare lidt tid, og det er jo din ressource lige nu.

Stort pøj pøj med det!

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:00

Hej Tommy

Super idé! I Varde har Photocare monopol på "Årets sødeste baby" og kommer i ugeavisen hvert år. Helt klart et scoop for dem, så bare ud over stepperne!!!!

Michael

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:52

Tommy Krabbe:
Hvis du ikke har så meget at lave, må det betyde, at du har tid.

Jeg tænkte præcis det samme. Men når man har tid, men mangler fokus, går tiden let med at slå sig selv i hovedet. Det er trådstarter nu holdt op med, og det er godt.
Så kan hun nemlig bruge tiden til noget af det, du nævner.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)