Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 stk Shooter Set

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper du har hvis glemt og købe den. Hvis du køber den inden kl. 17,00 såsender jeg den idag. Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:33

Så er den købt. En 5,00 i fragt var ikke meget.... Det er altså et crazy shop system - hvad fanden skal du med min fødselsdag, og jeg er i tvivl om hvilken "state" jeg bor i :-). Jeg vil anbefale noget andet... alt andet :-). Joomla eventuelt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:37

Nu ved jeg ikke om jeg er din første kunde, men tænke lige på mig når du om 15 år driver en online million forretning :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:40

Casper Schneidereit:
hvad fanden skal du med min fødselsdag, og jeg er i tvivl om hvilken "state" jeg bor i :-).

Jeg troede du var blevet vant til at der skal lidt flere informationer til en man lige regner med, efter din noget mislykkede forrentning med Mr. Mohammed :o) ("No, I'm not Mohammed".. Fantastiske optagelser)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:45

igang:
Jeg troede du var blevet vant til at der skal lidt flere informationer til en man lige regner med, efter din noget mislykkede forrentning med Mr. Mohammed :o) ("No, I'm not Mohammed".. Fantastiske optagelser)

Det er også rigtigt. Man vender sig hurtigt til den måde som business køre på i Nigeria, men nu er det jo ikke noget lån jeg er ude i :-). Btw. det lyder altså som en underskuds forretning det her :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mike, det var da en skam den blev solgt foran næsen på mig. Jeg ville have købt den, bare for at se det sjove i min kone som blive edderrasende over det l*** jeg kan finde på at købe. Hun ville elske at hade sådan et sæt.

Ang. din stavning, så har jeg lagt mærke til at der er flere som har kommenteret det, det er fandme stærkt du tager det så pænt, og nærmest ignorerer det 100%. En ting er sikkert, der er langt større chance for at du bliver god til at stave, hvis du fortsætter både med at læse så meget herinde, men også med at skrive.

Jimmy

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:56

Hej Dimsedut,

Du må godt købe min for 399,95 og jeg er sikker på din kone vil blive endnu mere sur hvis hun fandt ud af du havde givet 399,95 for den i stedet for 50,00...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:58

Hvis jeg skal høre på folk med at jeg ikke er god til at stave ja det er find nok. Alle er jo ikke 100% perfekt. Jeg kun jo også bare ha sagt til dem ja du er tyg hvis han/hun nu var det. Men hvis jeg gjorde det så vil det bare lave problemer. Det er nemmer og sige din kan sut jeg er lige glad. For så kommer man vider.

Undskyld for de græmme ord Crying

Son ser jeg på det Big Smile

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 00:00

Haha vil du sælge den vider?? Skype-Giggle

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 00:02

ikke din du* Stick out tongue