Godaften Jeg blogger om brandsikring på min blog www.brandinspektoeren.dk Jeg vil gerne bruge det, at skrive gode artikler m.m. til at hive nogle links ind til siden, og dermed også nye besøgende. Men hvordan "kæler" jeg bedst for et godt indlæg efterfølgende? Er der steder/sider i vil anbefale at "gøre" opmærksom på sit indlæg? Kender kun a-nyhed, og vil gerne have oprettet en form for arbejdsgang, når jeg har lavet et indlæg. Glæder mig til at hører fra dig! |
Hej Kenneth
Hver gang jeg har skrevet et nyt indlæg på min blog, så fortæller jeg det på Twitter. Det giver altid en masse besøgende de første par dage, og er en god måde at booste dit indlæg, når det er nyt.
Du skal ikke bare skrive: Jeg har skrevet et blog indlæg
Skrive i stedet noget ala: Jeg har blogget om hvordan man hurtigst når ud at et brændende hus: (url)
Brug evt. bit.ly til at forkorte dine links, så du får mere plads til at "sælge" dit indlæg. Statistikken fra bit.ly giver dig også et godt indblik i hvornår der klikkes på dine links. Selv for jeg flest besøg, hvis jeg twitter mellem kl 10-12 i hverdagene. Det skyldes at der er flest online fra mit netværk, som er flinke til at retwette, hvis indlægget altså er værd at retwette, men jeg ved jo, at du kun kommer ud med god kvalitet