Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog indlæg - hvordan kæler jeg bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg blogger om brandsikring på min blog www.brandinspektoeren.dk 

Jeg vil gerne bruge det, at skrive gode artikler m.m. til at hive nogle links ind til siden, og dermed også nye besøgende

Men hvordan "kæler" jeg bedst for et godt indlæg efterfølgende? 

Er der steder/sider i vil anbefale at "gøre" opmærksom på sit indlæg? Kender kun a-nyhed, og vil gerne have oprettet en form for arbejdsgang, når jeg har lavet et indlæg. 

Glæder mig til at hører fra dig!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 06:41

Hej Kenneth

Hver gang jeg har skrevet et nyt indlæg på min blog, så fortæller jeg det på Twitter. Det giver altid en masse besøgende de første par dage, og er en god måde at booste dit indlæg, når det er nyt.

Du skal ikke bare skrive: Jeg har skrevet et blog indlæg

Skrive i stedet noget ala: Jeg har blogget om hvordan man hurtigst når ud at et brændende hus: (url)

Brug evt. bit.ly til at forkorte dine links, så du får mere plads til at "sælge" dit indlæg. Statistikken fra bit.ly giver dig også et godt indblik i hvornår der klikkes på dine links. Selv for jeg flest besøg, hvis jeg twitter mellem kl 10-12 i hverdagene. Det skyldes at der er flest online fra mit netværk, som er flinke til at retwette, hvis indlægget altså er værd at retwette, men jeg ved jo, at du kun kommer ud med god kvalitet Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:59

Tusind tak for tippet Dennis, det skal da klart bruges!

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:53

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:04

projectworld:

Jeg kan i den forbindelse anbefale http://twitterfeed.com/ den kan opsættes til automatisk at skyde dit RSS ind på twitter og facebook m.m.,Se evt.: http://www.facebook.com/gavebutik og http://twitter.com/godtgave de kører helt automatisk, bemærk det lille twitterfeed ikon :-)

Derudover kan du tilmelde dit RSS-feed til RSS-kataloger.

Enjoy!

Det synes jeg ikke er en god idé. Jeg unfollower selv brugere som kun bruger Twitter som reklamesøjle. Andre, som eks. Hr. Kjærgaard, kombinerer reklamesøjlen med andre personlige og relevante ting. Det er i orden.

Mine erfaringer er, at et godt udbytte af Twitter i høj grad handler om at give så meget som man tager. Nogle spytter bare et feed ud, men kommenterer eller retweeter aldrig andre.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:06

Boysen skriver nu selv, at det er til gode artikler Smile

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)