Du er velkommen. Vi skifter til en ny hovedversion af Stellar pr. 1. januar 2007 og ny webshop løsning ultimo 1. kvartal 2007, så du bestemmer selv om du vil se det nye eller det gamle.
Dato: 19-12-2006 23:47:20 Forfatter: Kim Gam-Jensen Hej Allan,
Du er velkommen. Vi skifter til en ny hovedversion af Stellar pr. 1. januar 2007 og ny webshop løsning ultimo 1. kvartal 2007, så du bestemmer selv om du vil se det nye eller det gamle.
Hej Kim, hvad bruger du eller kommer til at bruge af forbindelse fra Stella og din webshopløsning ? Jeg selv bruger Stella og Dandomain, men har et 3 program, jeg ikke lige vil lave reklame for her inde (da ham der laver det er lidt af en "snyder")
Er det den nye version 7,0? den bruger vi nu, jeg syntes ikke der er så meget forskel, der bare nogle flere ting med i standard pakken som før var tillæg, men det er et helt ok program ellers.
Mvh Allan
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
Prøv at kopier et billede fra billigvvs.dk, de skal være beskyttet så meget som muligt, så det kunne være en interessant test.
Vh
Søren
det to 0,005sek. :-) du tager bare og trækker ud på skrive bordet :-) (ikke høje clik) ved nogen af dem... Nogen laver et link, men her kan en crtl + alt +print screen hjælpe = så sætter man det ind i photoshop og wupiteee samme kvalitet som vises, tager så ½min...
Jo mere man gør for eat beskytte sine billeder jo bedre. Det skal naturligvis ikke være til gene for kunderne, men disable højreklik er ikke til gene. Derimod skal personen gøre en aktiv indsats for at stjæle billedet. Juridisk skelners der meget mellem disse to situationer, ligesom bevisbyrden er meget bedre. Der er ingen undskyldninger overhovedet.
Som det er blevet påpeget mange gange før her på Amino: ALT der vises i en browser, bliver rent faktisk downloadet til den lokale maskine. Hvis man ønsker at noget ikke skal kunne kopieres, skal man helt lade være med at gøre det tilgængeligt på nettet. Det er den eneste mulighed man har, og så er den faktisk ikke længere :)
Det skal naturligvis ikke være til gene for kunderne, men disable højreklik er ikke til gene.
Det kommer sandelig an på hvem du spørger. Jeg synes rent ud sagt det er pisseirriterende og på grænsen til amatøragtigt når seriøse sites gør dette. Er det en webshop der gør det, handler jeg et andet sted. Også selvom jeg kan slå disablingen fra med et enkelt klik, ja.. for mig er det nemlig helt principielt at en butik der gør det, skal straffes ved ikke at få min ordre.