Hej, Er der nogle der kan anbefale et firma til at bygge en større international webshop, der kan klare 150+ vare og har gode referencher? Må gerne være bygget på et allerede bygget system, bare det er muligt at tilpasse efter ønsker. Mvh. |
Hej Simon,
Jeg kan anbefale min egen virksomhed. VI fungere som produktion for danske samarbejdspartnere, som web-bureauer og reklamebureauer. Vi er derfor i stand til at løfte store såvel som små opgaver.
Vi har en produktion på 15 programmøre og vi vil derfor kunne tilbyde at bygge siden i flere forskellige systemer, da de har forskellige spidskompetencer. Det giver selvfølgelig også en mulighed for at bygge siden i et system der passer til dine IT færdigheder.
Vi har også designere, så den del vil vi selvfølgelig også kunne tage os af.
Hvis du er interesseret i at høre mere, så er du velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk, så vil jeg også kunne fremvise mange flere referener end dem du ser på vores hjemmeside, da vores samarbejdspartnere har rettighederne til at fremvise de løsninger vi laver for dem som deres referencer.
Vi er placeret i Thailand, og vores priser er derfor fordelagtige, vi har 5 dankse projektledere, så alt kommunikation vil foregå på dansk.
Mvh.
Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk