Mark Zuckerberg har skabt en milliardforretning med Facebook. Nu hævder en gammel arbejdsgiver, at han skød startkapitalen ind i succesen. |
Old news :p
Mark Zuckerberg har skabt en milliardforretning med Facebook. Nu hævder en gammel arbejdsgiver, at han skød startkapitalen ind i succesen. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Old news :p |
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Det lyder sgu pænt sygt! På en eller anden måde håber jeg VIRKELIG ikke at den mand vinder sagen. For det gør altså at der pludselig står en eller anden fyr som åbenlyst ikke har forstand på den slags, og styrer et milliardfirma! Han siger han vil hyre Mark Zuckerberg - yeah right! Manden snupper hans milliardfirma, og så skulle han ville hjælpe ham? ;) Men så igen.. Er kontrakten gyldig, ja så må det jo bare være sådan det er! For en kontrakt er en kontrakt, men om den holder er spændende og meget interessant! Det kan ændre en del IM-mæssigt og også "personmæssigt" for dem som bruger denne tjeneste (jeg er ikke en af dem). Jeg håber ikke det sker at han får 84% (120 milliarder), selvom Mark Zuckerberg nu godt ville kunne leve af de resterende 16% alligevel. Mon ikke aktierne falder lidt når der nu kommer noget som dette frem? Mvh.. Ps. Mark Zuckerberg har jo også penge nok til at hyre topadvokater osv. osv. så hans chancer er jo heller ikke så ringe igen. Måske de endda indgår et forlig. |
Irrelevant. |