Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt CMR system Zoho - velegnet til iværksætter - alligevel har jeg et spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej vil godt anbefale CRM systemet Zoho   http://www.zoho.com/ 

Zoho CRM er rigtig godt til at holde styr på kundern og bruger man muigheden for at lægge værdien af en forespørgsel ind samt hvor man er i salgs processen, kan man få et overblik over udestående tilbud sandsynlighed for ordre etc.

Det er nemt at rette opsætningen og gratis versionen giver mulighed for 3 lock in  

Det gode er at sælgere eller andre som arbejder uden for virksomheden kan logge ind og lægge kundeoplysninger som andre i virksomheden så kan se 

Mit projekt hvor jeg brugte det til døde desværre så jeg kom aldrig videre til en betalt version - men jeg skal igang med et nyt projekt og mit spørgsmål er :

Er der nogen som bruger den betalte version med faktura delen ?
og kan den anbefales?

Er der nogen som bruger opkoblingen med out look så mails kan lægge ind på en kunde ?
og kan den anbefales?

Zoho er amerikansk og som så ofte med amerikanerne så bliver man tæppebombede med mulighede
jeg går bare lidt i baglås for der er for mange muligheder jeg skal vælge imellem så ender det bare med at jeg ikke får valgt noget -

Hvis I ikke kender Zoho så kig lige på siden - den er ikke så tosset.

Er der nogle med erfaring så drop en linie om jeres erfaringer. 

 

 


Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere anvendt ZoHo (+ CRM) professionelt, og det er rigtigt nok godt til iværksættere, da det er gratis for op til 3 brugere.

Da jeg brugte et andet faktureringssystem, nåede jeg aldrig at anvende ZoHo's eget. Når man samtidigt først skal til at sætte det op, så det er tilpasset ens egen virksomhed (og danske forhold), blev det nemlig for omfattende.

Jeg kan i øvrigt også anbefale http://www.office123, der ligesom ZoHo tilbyder en lang række funktioner for virksomheder, herunder CRM, mail (evt Google Apps integration og synkronisering), wiki, kalender, dokumentdeling, projektstyring, telefoni (så kundeopkald registreres på kunden i CRM-delen) og de er på trapperne med ERP-delen også.

Office123 er dansk-ejet, og siden kommer også snart på dansk. Support er dog allerede på dansk (og engelsk naturligvis).

Jeg er dog ikke uafhængig. Efter tidligere at have anvendt ZoHo er min virksomhed også blevet implementeringspartner for Office123, så danske firmaer kan få hjælp til migrering, integration og implementering af Office123.

Jeg vil nok sige, at en af de største forskelle på ZoHo og Office123 er interfacet. Mens ZoHo har programmeret alle sine "afdelinger" (mail, CRM etc) fra bunden, så er Office123's funktioner bygget op af Open Source applikationer. Fx er det Open Source systemet Alfresco, som lægger bund til funktionerne for dokumentdelingen.

Office123 har efterfølgende sørget for 1) integration mellem de forskellige open source systemer, så de virker og fungerer som én platform, og 2) udvalgt de funktioner fra systemerne som er vigtigst, så interfacet bliver mere overskueligt og ikke rodet. Der er i det hele taget gjort meget mere ud af interfacet i Office123.

Både ZoHo og Office123 har integration med Google Apps og synkronisering til Outlook og mobile enheder (via Funambol), men Office123 har direkte synkronisering med Google Apps. Det betyder, at både mail og kalender er ens begge steder, og at dine Google Apps kontakter også er dine CRM kontakter.

ZoHo har været på banen i mange år, og det kan man også se på antallet af de mange funktioner, der er tilgængelig. Så mange har Office123 ikke. Til gengæld er Office123 dansk-ejet, og det betyder at man er meget tæt på folkene bagved, og kan derfor også meget lettere øve sin indflydelse, hvis der er funktioner man ønsker.

Se mere her:

http://www.zoho.com

http://www.office123.net

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for input - jeg vil se på Office123 men står for at skulle rejse så det bliver om 14 dage 

kan jeg bestille demoen via dig - så hvis jeg køber den så går det  genne dig?

Det er da dejligt at den er dansk og på engelsk - jeg skal bruge den sammen med en partner i udlandet så det er vigtigt at også adm. delen er på engelsk 

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du skal såmænd hverken bestille demo eller fuld version gennem mig :-)

Vi er implementeringspartner, så vi springer bare til, hvis en virksomhed skal bruge hjælp til migrering eller implementering. Kan du selv klare det (og det kan du højest sandsynligt, hvis du ikke har en masse data og eksisterende opsætning, som skal med over), går du bare direkte til Office123, hvor der også er et support-ticketsystem hos Office123, når du er logget ind.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)