Hej Aminoer Som sagt er jeg en nyuddannet Cand.ling.merc'er fra CBS, som søger job, hvor jeg kan assistere med at opsøge, opretholde, udvikle og koordinere forretninger i Østeuropa (primært, Rusland og Hviderusland). Jeg er absolut overbevist om, at min teoretiske viden, flersidige kulturelle baggrund, samt brede sprogkundskaber kan være til en stor hjælp for virksomheder, som forsøger at etablere eller er i gang med at drive forretninger i den russisktaldende del af kloden. Jeg tror ikke, at jeg ville have det svært med at finde et job som en almindelig kommunikationsmedarbejder, baseret på den viden og erfaringer jeg har fra mit studie fra CBS; dog er jeg sikker på, at mine særlige kundskaber og interesse i det øseuropæiske marked kan være til større gavn for danske firmaer, som står og mangler sådan en "kulturel katalysator" som mig. Er der nogen her, som kan anbefale, hvor jeg skal lede efter sådan en virksomhed (ud over ambassaden og Dansk Industri (har prøvet dem, fik intet svar))? Er der måske en af jer her, som kender en, som står og mangler en som mig? Jeg vil være übertaknemmelig for ethvert respons:). Hav en god aften, alle sammen:) Med venlig hilsen, Yula |
Nyuddannet Cand.ling.merc (Kommunikation og Engelsk) med speciale inden for internationale forhandlinger, Rusland og CIS lande søger job
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)