Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast løn hjemmefra!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har gang i flere projekter for tiden, dog er intet af det fuldtid - endnu i hvert fald. Derfor ville det være en super mulighed for mig, hvis jeg kunne finde mig et fast job, som kunne klares hjemmefra. Både for at spare transporten væk, men også fordi jeg arbejder bedre selvstændigt og i hjemlige omgivelser.

Jeg er ikke interesseret i NW-marketing, affiliate eller den slags, men simpelthen et fast job, som vil kunne klares hjemmefra, foran pc'en. Det vil godt kunne være fuldtid for mit vedkommende, eller på andre tidspunkter. Pointen er, at det skal kunne give mig en fast indtægt ved siden af egne projekter.

Jeg forventer naturligvis ikke en kæmpe månedsløn, men bare en fornuftig sikker indkomst, så jeg kan udvikle egne projekter ved siden af.

Er det noget som kan findes? Jeg er grafiker, og har en solid erfaring med at lave hjemmesider, store som små. Jeg er super god til at arbejde selvstændigt, og kan sagtens finde ud af at være min egen chef. 

Jeg forestiller mig måske et arbejde som webmaster fx, hvor al opdatering og vedligeholdelse klares af mig. Jeg er som sagt ikke ude efter nogle get-rich-quick løsninger, det er simpelthen fordi det vil gøre en del ting lettere for mig.

Mvh. Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)