Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website til besøgende udenfor Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har et website som fungerer ret godt, og har en masse godt indhold. Jeg bruger især adsense til at generere lidt indtjening, men har altid godt kunne tænke mig at se, hvad mit indhold kunne give, hvis det også henvendte sig til folk udenfor DK. Da der ikke er tale om en webshop eller professionel virksomhed, forestiller jeg mig bare at benytte noget automatisk oversættelse, og så rette ind derefter i første omgang. (Ved godt, at det ikke er så prof!)

Spørgsmålet er så, om jeg skal lade mit danske site være, og oprette et nyt domæne, hvor på det danske ikke publiceres, men oversættes til andre sprog?

Eller om jeg skal lave oversættelser på mit eksisterende site?

Og kom ellers bare med nogle gode idéer, eller muligheder jeg har overset :)

Tak!

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 20:28

Tjooh, hvis jeg var dig, ville jeg købe et .com domæne, og oversætte indholdet til engelsk og beholde den danske side. På den danske side, kan du så smide et link til den engelske side og vice versa.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:10

Tak for svar! :)

Ja, det er en god idé med links begge veje. Den havde jeg ikke tænkt på..

Hvorfor jeg især overvejer at ændre mit danske site er fordi, at det er en statisk html side.. Siderne jeg siden har lavet er i wordpress, hvilket fungerer godt for mig, og her er der jo netop en nem mulighed for at bruge et plugin, som automatisk oversætter.

Men hvis jeg laver et .com domæne, og vil have en del forskellige sprog på siden, hvordan skal det så gøres? Jeg er stadig ret ny i "website-branchen" :)

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)