Jeg kom til at tænke på om der findes danske webshops, som udelukkende bruge paypal som betalingsmulihed?
|
Ja der findes en del mindre...
Jeg kom til at tænke på om der findes danske webshops, som udelukkende bruge paypal som betalingsmulihed?
|
WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn
Ja der findes en del mindre... |
Hej Lisa.. Jeg bruger udelukkende Paypal betalingsløsningen og er egentligt glad nok for den.. |
Blackface.dk -> Billig blackmask
mange tak for jers svar. Jeg er selv ved at intergrere paypal¨på min side. Jeg har selv overvejet pbs, men som du er selv ind på så er det dyrere i drift. Tror du at du ville have flere kunder hvis du brugte pbs? Tror du at kunderne fravælger dig pga paypal? |
Ja mange min webshop køre med den er ikke færdig i nu :( Men den hære hjemmeside gøre: http://kosttilskudnu.dk/ Det er en hjemmeside jeg har købet fra og det er en god hjemmeside :) |
Jeg tror altid der vil være nogle kunder der fravælger en pga. man skal oprette en bruger på paypal for at gennemfører en betaling.. |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Og nej dig går ikke væk fordi du har paypal :) |
Har du undersøgt priserne? Dankort koster 0,1% i gebyr, mens Paypal tager over 4% på transaktioner i danske kroner... Så der skal ik ret mange ordre igennem før, at PBS er MEGET billigere...
Ja der er større frafald endnu... Men efterhånden som Ebay kommer ind i DK, så vil antallet af Paypal brugere og tilliden til Paypal stige! |
Mange tak for svarende. Hører gerne om flere erfaringer |