Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - Findes det?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ja, det er helt korrekt, men det er jo en helt anden snak hvis man skal bruge internationale kredit kort, ihvertilfælde økonomisk, så er priserne nogle helt andre og meget højere.

Jeg forstår iøvrigt ikke hvorfor alting SKAL gå gennem PBS, hvis man nu ikke vil have dankort men kun visa/dankort og andre internationale kort, hvorfor kan man så ikke bare have det og slippe udenom PBS, det kan man da kalde et monopol der vil noget, PBS er alt for dyre i forhold til andre internationale firmaer der laver helt det samme.

Ville være fedt hvis man kunne have en dansk gateway, men uden om de dyre PBS aftaler, man fik så ikke almindeligt dankort med, men det tror jeg ikke har den store betydning, da de fleste alligevel har et visa kort.

Jeg har intet imod Epay, i har nogle rigtig gode løsninger, i skulle bare lavet et eller andet der ikke SKAL gå gennem PBS, det må da kunne lade sig gøre.

Best regards

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa.

Du kunne overveje også at bruge Ewire. Det er billigere end PayPal og så kan kunderne bruge dankort. Jeg synes også det bør nævnes, at der er en del historier om PBS der tilbagefører transaktioner og tilmed kræver gebyr for det, fordi der har været benyttet stjålne kreditkort.

/Kjeld

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)