Jeg har nu lagt mange links ud på alle de danske linkskataloger, div. forums, oprettet lidt blogs.
Men nu er det så at jeg føler jeg er gået helt i stå, og ikke rigtig kan finde flere steder eller ideèr, men er det så bare at gå igang med de udenlandske, eller har det ikke den store betydning, og er spild af tid?
jeg kan ikke hjælpe så meget... men jeg googlede hurtigt - 'herresmykker' og 'smykker mænd' - og her var marjoe nr. 1 på begge resultater og andre søgninger lå du på side 1.
det må siges at være ok - så du skal nok kigge lidt nærmere på dine vare, er disse in? - bruger ikke selv smykker så jeg har ingen ide :o)
jeg har opnået førstepladsen på næsten alle ord i min branche , med der er altid noget nyt man kan gøre skrive flere nyheder lave siden bedre , bare den mindste smule kan give dig et bedre forspring
BZR mener at du skal rode med din konventeringsprocent på de besøgende du allerede har. Altså skaffe flere salg pr. x kunder der besøger din side, end du gør nu. F.eks. gør det nemmere at handle (mindre tryk, forståeligt & langt hurtigere gennemgang (f.eks. knap som udfylder adressen udfra telefonnummer fra krak.dk)). Eller mer salg via kunder der købte x, købte også. For ikke at snakke meget mere information om dine produkter mv.