Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler jeg er gået i stå ...... hjælp.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:46

Uden at lægge ord i munden på BZR er, så går jeg ud fra at han mener at du skal lægge fokus på at få mere ud af de besøgende du allerede har, istedet for at prøve at få flere v.h.a. SEO. Altså skal du kigge på din side, og se hvad du kan gøre for at få endnu flere af de folk der besøger din side, til rent faktisk at bruge penge derinde.

Det lyder forøvrigt som en god idé, din SEO-situation taget i betragtning :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:47

Next.man:

BZR mener at du skal rode med din konventeringsprocent på de besøgende du allerede har. Altså skaffe flere salg pr. x kunder der besøger din side, end du gør nu. F.eks. gør det nemmere at handle (mindre tryk, forståeligt & langt hurtigere gennemgang (f.eks. knap som udfylder adressen udfra telefonnummer fra krak.dk)).
Eller mer salg via kunder der købte x, købte også.
For ikke at snakke meget mere information om dine produkter mv.

Håber du forstår nu :) 

Ok, så er jeg med.

Det synes jeg også jeg har rettet en del ind på, og går med tanker om lidt redesign, og der skal det tages i betragtning.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 15:52

marjoe:

Next.man:

BZR mener at du skal rode med din konventeringsprocent på de besøgende du allerede har. Altså skaffe flere salg pr. x kunder der besøger din side, end du gør nu. F.eks. gør det nemmere at handle (mindre tryk, forståeligt & langt hurtigere gennemgang (f.eks. knap som udfylder adressen udfra telefonnummer fra krak.dk)).
Eller mer salg via kunder der købte x, købte også.
For ikke at snakke meget mere information om dine produkter mv.

Håber du forstår nu :) 

Ok, så er jeg med.

Det synes jeg også jeg har rettet en del ind på, og går med tanker om lidt redesign, og der skal det tages i betragtning.

Nu har jeg aldrig selv haft en webshob, men vil gerne give mit bud på hvad du kan gøre bedre (set som en forbruger).

Highlight menupunkter som er mest brugt, med fed f.eks.

Gør tilbudsknappen mere synlig.

Gør det muligt at lægge et produkt fra forsiden allerede i kurven fra forsiden.

Udvid så brugerne kan skrive om produktet og give en anmeldelse. Dette vil også skabe nyt indhold på siden og dermed bedre for SEO.

Skriv mere om produkterne. Skriv ved kvalitetsprodukterne de føles gode bla bla.

Tal nogle fede billeder hvor smykkerne hænger på en person, evt i noget fedt passende tøj (samme stil).

Mit lille bidrag :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:53

TheisM:

Uden at lægge ord i munden på BZR er, så går jeg ud fra at han mener at du skal lægge fokus på at få mere ud af de besøgende du allerede har, istedet for at prøve at få flere v.h.a. SEO. Altså skal du kigge på din side, og se hvad du kan gøre for at få endnu flere af de folk der besøger din side, til rent faktisk at bruge penge derinde.

Det lyder forøvrigt som en god idé, din SEO-situation taget i betragtning :-)

Du har helt ret.

Marjoe, for at ridse konceptet op ganske kort:

Du har gennem dine SEO-tiltag gjort rigtig meget for at lokke besøgende fra Google til din side.

Nu er der efterhånden ikke mere du kan gøre på den front (der er altid mere man kan gøre, men ikke akut).

Lad os sige du havde 500 besøg om dagen i starten. Efter dine SEO-tiltag er du idag oppe på 1.500 besøg om dagen.

Af disse bliver kun 100 til kunder i din butik. Med 1.500 besøg på en dag, hvoraf 100 bliver til kunder, har du en konverteringsprocent på 6,67 procent.

Konverteringsoptimering går ud på at øge den procentdel af dine besøgende, som i sidste ende køber varer i din butik.

Der er en lang række ting man kan gøre, men grundlæggende handler det om at forbedre brugervenlighed. Lyt til dine kunder og gør det lettere for dem at blive kunder.

Måske er det mere interessante tilbud du skal fokusere på, måske er det brugervenligheden. I sidste ende er det dine besøgende som har svarene, og dem du skal fokusere på.

Start med dette podcast af Thomas Rosenstand. Han hiver begreberne ned på et plan, hvor alle kan være med. Du kan lytte til podcasten direkte på siden, og jeg vil vædde med du kammer over med inspiration, når du har lyttet færdig.

Konverteringsoptimering med Benjamin Gundgaard

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:12

marjoe:

Christian iMARKETING:

Så kan du komme på et gratis kursus i Konverteringsoptimering her Wink

Venlig hilsen,

Christian

Christian, jeg har straks tilmeldt mig, håber jeg så kan komme lidt videre Big Smile

Ja, men jeg takker for interessen.

Så fik jeg endelig lige taget mig sammen til at få skrevet noget på vores side: http://www.konverteringsoptimering.dk/

Så indholdet er skrevet inden for den sidste halve time (har tiføjet linket på sidste svar; men det er ikke sikkert at du fik set det)

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:21

jeg bruger tit google til at  både til at finde links og nye ideer , hvordan min side bliver nettes meste søgte side i min branche , for vis folk først begynder at bruge din siden som en inspirations kilde får du rigtige meget succes og jeg mener virkelige vilde succes

En ide hver  nyskabende i din branche og skrive nogle gode tekster folk gerne vil linke til , dette har faktisk lykkes for mig , med mon ikke der findes noget godt du kan finde udad at skrive på din siden folk gerne vil linke til det kræver bare vidende om det du sælger

Desuden elsker google unikke gode tekster ,

hvad du kan gøre bruge dine søgeord led på google bruge de samme ord som artikel site bruge ved tilmelding og find både relevante tekster og kilden til nye ideer til din hjemmesiden

gør sådan her add , submit , suggest , blog tilmeld, artikel ,mv, bagved kan desuden bruges url , link hjemmeside , det er disse ord disse kataloger bruger ved tilmelding links , husk bruge dine søgeord kombineret i disse ord , så finder du masser af nye ideer og links til din hjemmeside .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)