Jeg står til overtagelse af butikslokale i midten af feb.07, i indre kbh.
Jeg syer til mange af mine ting, men har i tankerne at få det produceres i udlandet.
Da jeg i opstarten ikke har for mange penge, søger jeg andre designer inden for smykker, tøj, sko og brugkunst, som kunne tænke at have deres sager i butikken i kommission. Dvs, at man har tingene i butikken, og først får pengene når tingene er solgt. Dette er en god chance for nye designer.
jeg er designer pige/kvindetøj under mærket dissing design. og er på udkig efter flere/nye forhandlere...... nu ved jeg jo ikke helt hvilken stil din butik har, men du kan se udvalgte designs på min hjemmeside: www.dissingdesign
så håber jeg du kan lide hvad du ser, og har lyst til at have dissing design i kommision.
Jeg har også været ind og se dit design, og synes det er nogle fine ting, du laver. Og ville mene at det ville passe fint ind i butikken. Men du skal også lige se nogle af mine ting, som kan ses på min hjemmeside, som er under opbygning http://aeileeng.com
Jeg kan ikke finde dit telefon nr. på din hjemmeside, så skriv mig dit nr. og jeg ville ringe til dig imorgen.