Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Low-budget markedsføring

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeres projekt lyder utroligt spændende og jeg startede selv mit eget firma som 15 årig på en efterskole. Nu går jeg også selv på HHX ( dog i københavn ) Vi fik også en del omtale netop fordi vi var unge, men der var også en kæmpe bagside af det at vi var unge.

Folk tør ikke stole på dig, og det er utroligt svært at vække tillid som 16 årig i en verden af voksne (selvglade, og utroligt fisefornemme ) forretningsmænd og kunder.

Hav altid det med jer. Nævn kun jeres alder når i ved det ikke giver bagslag. 

Jeg er selv ved at starte et nyt firma op, så fortæl hva du har gang i. Det er altid interesant. 
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/28/2005 9:05:43 AM
Forfatter: Nathan

Hej Christian

Jeres projekt lyder utroligt spændende og jeg startede selv mit eget firma som 15 årig på en efterskole. Nu går jeg også selv på HHX ( dog i københavn ) Vi fik også en del omtale netop fordi vi var unge, men der var også en kæmpe bagside af det at vi var unge.

Folk tør ikke stole på dig, og det er utroligt svært at vække tillid som 16 årig i en verden af voksne (selvglade, og utroligt fisefornemme ) forretningsmænd og kunder.

Hav altid det med jer. Nævn kun jeres alder når i ved det ikke giver bagslag.

Jeg er selv ved at starte et nyt firma op, så fortæl hva du har gang i. Det er altid interesant.

Nej, problemet med tilliden kan også være et problem, men nu er min makker 18 år, så det hjælper lidt.

Men jeg vil ikke fortælle om det endnu, vi skal have det helt klar før jeg fortæller om det ;)
Side 3 ud af 3 (22 indlæg)