Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Low-budget markedsføring

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Ja det er helt klart det i skal gøre. Det kan goså gøres gennem en pressemeddelelse.
Hvis I vælger, at ringe til avisen så foreslår, jeg at I har en masse forberedt, så I virker kompetente.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:40
I kunne også prøve at finde den mest sindsyge ting I kan komme på. Har læst en bog af en iværksætter der levede 2 dage i et butiksvindue og kun fik ting han kunne købe med visakort over nettet. Det gav ham 67.000 (mener jeg det var) kunder til han online avis. På grund af den omtale det gav. Måske man kunne arrangere noget helt hul i hovedet som man var 100% sikker på kom i avisen, og derved gøre opmærksom på ens nye virksomhed.
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:46
Jan: Ja, vi er skam klar til at tage kontakt til aviserne. Vi vil ikke være som alle andre og sende en pressemeddelse, så vi regner med f.eks. at tage personligt kontakt til Børsens Aalborg-korrespodent (vi bor i Aalborg) :)

Rasmus: Ja, god idé med det "sindssyge". Vi har selv tænkt på at udsende nogle nærmest propaganda-reklamer og se hvordan det giver omtale. Vi skal have nogle reklamer i Børsen som får erhverslederne til at få morgenkaffen galt i halsen - så husker de os ;)

Tak for hjælpen indtil videre allesammen :)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:52
Det afhænger jo også af hvem målgruppen er. En pressemeddelse om et nyt firma startet af to unge gutter kan jo enten komme i erhvervsdelen eller lokaldelen, alt efter hvad avisen synes. Så hvis I vil være sikker på ikke at komme på erhvervssiderne skal i gå efter det sindsyge. Vil I gerne i erhvervssiderne er det måske nok at slå på at I er to unge gutter der prøver sig som iværksættere.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:55
Jeg synes det sindsyge er fint fint. Man kan jo sagtens starte gennem en seriøs pressemeddelelse, der beskriver de sindsyge idéer. Det vil give nogle artikler når i er så unge, så kan I banke markedsføringen af bagefter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 21:56
Rasmus: Lige præcis, også hvad vi havde tænkt os. Vi spiller på det personlige, altså det med at vi, set i forhold til vores alder, allerede prøver at starte en virksomhed - som i øvrigt har en kanon idé bag sig, men det kan jeg jo ikke fortælle om i øjeblikket.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:56
I øvrigt rækker jeres penge nok ikke særlig langt, hvis du forventer at få reklamer i Børsen med dem. Håber at jeg misforstod....

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 22:00
Nejnej, er jeg da klar over. Jeg tænkte mere i form af artikler - men senere hen, selvfølgelig også med reklamer :)

Anyway, hvis der er kunder nok til vores idé, så kan jeg også selv skyde en HEL del flere penge i det, så det er ikke der problemet er. Det samme kan min makker.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:08
Ja det er jo ikke penge man mangler når man går i Folkeskolen

Ej jeg håber virkelig I får noget omtale. Meld endeligt tilbage til den tid, så vi kan se resultatet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 22:16
Det er nu HHX, men konfirmation gav jo godt i sin tid Anyway, jeg skal nok skrive herinde, når vi starter.
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)