Jeg er ofte inde og redigere i min profil - især i debatsignaturen, hvor jeg linker til mit seneste blogindlæg. Men hver gang skal jeg efterfølgende klikke 7 gange i "Nej tak" til gode tilbud fra sponsorerne. Jeg har fuld forståelse for, at sponsorerne skal have noget for deres penge, men når nu man er Plus'er, så kunne det jo være, at man kan slippe for det?
Jeg kan godt overleve uden, at det bliver lavet om, men når nu der bliver bedt om forbedrede forhold, så var det lige en tanke, jeg fik.
Men hver gang skal jeg efterfølgende klikke 7 gange i "Nej tak" til gode tilbud fra sponsorerne.
Er det ikke bare at trykke på debat eller et andet menupunkt?? Jeg har ikke oplevet at skulle trykke nej for at komme videre (Det er måske et merprodukt for jer plusser??? )
Jeg ender til gengæld altid på siden "Uuuups - noget gik galt"...
Mon ikke det er en moderator ting at du ikke skal klikke
De gange tilbuddene dukker op har jeg klikket på debatforum og er kommet videre uden - både før og efter jeg blev moderator. Men er helt enige med jer hvis det fungere som I beskriver det. Så var jeg selv blevet vanvittig (okay mere)....
Er det ikke bare at trykke på debat eller et andet menupunkt?? Jeg har ikke oplevet at skulle trykke nej for at komme videre (Det er måske et merprodukt for jer plusser??? )
Jo, du har sørme ret, Henrik. Jeg har bare troet, at ændringen ikke trådte i kraft, før man kom frem til skærmen, hvor der står, at ændringerne er opdateret. Og den eneste måde at komme frem til dem på er at klikke nej de omtalte syv gange.
Det er rart at vide. Måske kunne det forklares et sted eller bare været et Plus-insider-tip -)
Forøvrigt er det helt irellevant at de er der, for man bliver ikke kontaktet af dem.
Jeg har for 3 uger siden accepteret at jeg gerne ville kontaktes af 4 stykker, da jeg er ved at starte nyt firma op. Det er nu 3 uger siden og der er ingen af de 4 som har kontaktet mig.