|
Nogen der kender et sted hvor man kan finde nogle spændende fordrag ?. Vil utrolig gerne ud og lære mere :).. |
Spændende fordrag ?.
|
Hvad der lige kunne have intresse for en iværksætter.. Ville også gerne ud og høre Thorborg tale faktisk.. |
|
Så der er da lidt at søge på, hvis du ikke allerede har set dem :) |
|
Men vil gerne ud og se noget live.. Eller, altså hvis der er nogen der har noget video eller noget med Thorborg er den da et stort ønske :).. Hørte en lydfil med ham fra DR tror jeg det var.. Er det den der er tale om ?.. |
|
|
|
Men jeg vil da kigge mig lidt omkring efter noget, så skal da nok lige sige til hvis jeg finder noget.. |
|
Jeg forestiller mig en model hvor foredragsholderne er med gratis mens alle andre betaler et beskedent beløb der så bruges til lokaler m.m. jeg tror godt det kunne løbe rundt |
Det lyder som en god ide, jeg tror også det kan lade sig gøre. |
Jeg var faktisk mest på udkig efter allerede eksisterende fordrag :P hehe.. Gerne herovre i det jydske, men der sker jo ikke helt så meget som i KBH og Odense :/.. Og koster lidt meget at komme til KBH jo (Odense kan lige gå :)).. Men hvis der er nogen der stiller sådan noget der på benene, er jeg da klart med :D. |
Bliv gratis medlem