Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende fordrag ?.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Nogen der kender et sted hvor man kan finde nogle spændende fordrag ?. Vil utrolig gerne ud og lære mere :)..

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 15:02
Foredrag om hvad ?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 15:06
Branding, Markedsføring, Iværksætteri, Innovation...

Hvad der lige kunne have intresse for en iværksætter.. Ville også gerne ud og høre Thorborg tale faktisk..

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 15:18
Der var et link til et af Thorborgs foredrag i en tråd herinde på et tidspunkt det var faktisk ret spændende. Og så var der et link til en Martin Lindstrøm´s hjemmeside om branding og markedsføring hvor der var en del videoer med klip fra hans foredrag.

Så der er da lidt at søge på, hvis du ikke allerede har set dem :)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 15:22
Har set dem med Lindstrøm, de var spændende :)..

Men vil gerne ud og se noget live..

Eller, altså hvis der er nogen der har noget video eller noget med Thorborg er den da et stort ønske :)..
Hørte en lydfil med ham fra DR tror jeg det var.. Er det den der er tale om ?..

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 15:24
Yep det er den :-)  kender ikke flere, så er da lige med på en lytter :-)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 15:30
hehe oki :)..

Men jeg vil da kigge mig lidt omkring efter noget, så skal da nok lige sige til hvis jeg finder noget..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:06
Med de mange forskellige ressourcer der findes her på Amino, så må det da være muligt at få et arrangement op og stå og der må være en eller ander (eller et par stykker) der kunne stå for tingene.

Jeg forestiller mig en model hvor foredragsholderne er med gratis mens alle andre betaler et beskedent beløb der så bruges til lokaler m.m. jeg tror godt det kunne løbe rundt

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:16
Dato: 17-12-2006 16:05:39 Forfatter: Kim Guldberg Med de mange forskellige ressourcer der findes her på Amino, så må det da være muligt at få et arrangement op og stå og der må være en eller ander (eller et par stykker) der kunne stå for tingene.

Jeg forestiller mig en model hvor foredragsholderne er med gratis mens alle andre betaler et beskedent beløb der så bruges til lokaler m.m. jeg tror godt det kunne løbe rundt

Det lyder som en god ide, jeg tror også det kan lade sig gøre.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 16:19
Dato: 17-12-2006 16:05:39
Forfatter: Kim Guldberg
Med de mange forskellige ressourcer der findes her på Amino, så må det da være muligt at få et arrangement op og stå og der må være en eller ander (eller et par stykker) der kunne stå for tingene.

Jeg var faktisk mest på udkig efter allerede eksisterende fordrag :P hehe.. Gerne herovre i det jydske, men der sker jo ikke helt så meget som i KBH og Odense :/.. Og koster lidt meget at komme til KBH jo (Odense kan lige gå :))..

Men hvis der er nogen der stiller sådan noget der på benene, er jeg da klart med :D.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)