Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig LIVE - mangler investor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for jeres hjææææælp....

Jeg er nu endelig efter lang lang tid gået live med min nye virksomhednettet, jeg har stort set kastet ALT ind i projektet de sidste 2 år og nu spiller det.

Men men, ingen roser uden torne, sådan er livet jo !

Jeg mangler nu 1 eller 2 investorer til projektet, idet jeg gernse så at det blev kørt meget hurtigere ud end jeg selv kan magte økonomisk, hvor finder jeg sådan en investor henne, og jo jeg kender diverse business angels etc. som jo skal have penge for overhovedet at ville lukke dig in på deres websites :)

Interesserede kan naturligvis tage et kig på webistet her www.123-newjob.com

Kontakt mig gerne via Amino, hvis du har gode forslag eller ideer, på forhånd tak for hjælpen.

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 18:01

Hej Kim,

Jeg tror det rigtige ord er: AMBITIØST!

Jeg var lige ind på hjemmesiden. Hmmm... 99 kr for at skrive en ansøgning - spændstigt nok. Men jeg mangler virkelig at blive solgt på idéen. Money back garanti?? No job no pay? Et eller andet for at få mig igang? Jeg så videoen, men jeg gav op efter et par minutter - det gik mega langsomt, og der var ingen speak. Måske et par succes historier med produktet??

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:01

Hej Vilhelm

Tak for dit indlæg omkring mit system, ambitiøst det har du ganske ret i, men er sikker på at jeg kommer i mål med projektet, da systemet faktisk gør hvad det lover.

Jeg har naturligvis testet mit video indslag og der var ingen problemer med det da jeg kørte det, men jeg vil naturligvis holde øje med at det kører ordentligt, hvis det går for langsomt eller hakker har videoen jo ikke rigtig nogen værdi, så tak for det, speak er noget jeg arbejder på lige nu, så det kommer.

Med hensyn til money back, no cure no pay, det er jo en service jeg tilbyder, så det er lidt svært at tilbyde disse ting, jeg kan jo umuligt kontrollere om min ansøgning gav jobsamtale eller job og hvis jeg virkelig kunne garantere et job for hver ansøgning, lavet med mit system, ville jeg blive millionær i løbet af 14 dage :-) iøvrigt skal en ansøgning i mine øjne ikke give et job, en ansøgning skal ses som din billet til at komme til anden runde, nemlig en jobsamtale.

Mit ansøgningssyetem skal ses som et system der gør det lettere at lave en proffessionel ansøgning, det kan skam være "hårdt arbejde" at skrive en god ansøgning og det kan faktisk tage lang tid, det er jeg helt sikker på at du også vil give mig ret i :)

99,- kr. for en komplet færdig ansøgning og et CV mener jeg absolut ikke er dyrt, jeg har naturligvis lavet lidt "fodarbejde" hvad det ellers koster at få hjælp til at skrive ansøgninger "ude i byen" og det løber i de fleste tilfælde langt over de 1000,- kr for at få hjælp til dette, men jeg vil nu slet ikke diskutere priser, muligvis skal prisen længere ned eller højere op, men jeg skal jo starte et sted rent prismæssigt og jeg har valgt at lægge mig i den billige ende i forhold til hvad det ellers koster "ude i byen".

Du skal huske at systemet har kun været oppe at køre LIVE nogle få dage, så der kan naturligvis forekomme små justeringer på alting hen af vejen og så har du jo ikke testet systemet helt igennem da du jo ikke har set hvad systemet rent faktisk kan når den skriver og designer din ansøgning.

Hvis du har en god ide' til hvad jeg mangler for, som du skriver, at "få dig igang" er jeg naturligvis meget åben for en god ide' eller to.

Jeg vil dog slutte af med at jeg naturligvis er super glad for dit input, jeg er altid åben for positiv kritik, det er som regel den bedste måde at få ændret tingene på så de bliver endnu bedre.

Mange hilsener

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)