Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ILDSJÆL - Internetkøbmand til www.outletGURU.com evt. Partner

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fortrudt?
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:57
Den kommer imorgen
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:58
Hej Heine,

Jobbet lyder bestemt interessant - for at sige det mildt. Desuden passer beskrivelsen fint til min profil.

Meeeen hvor bogstaveligt skal man tage dit krav om, at have praktisk erfaring med E-handel?

Sådanne ting kan jo læres  :)

- Beni Maroc Mikkelsen

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 10:04
Hej Habanero,

Jeg må gøre dig klart at, der er tale om en daglig leder og en medejer/partner. Derfor kræver vi at man har kendskab og erfaring i E-handel.

Dog kan jeg ikke afvise at du besider andre kvaliteter der er så gode at vi kan se bort fra dette. Men dette er IKKE en trainee stilling.

Ser frem til at modtage din ansøgning - du bor jo i det rigtige område.

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 19:19
Jeg vil godt lige igen forsøge at besvare nogle af de mange mails jeg har fået.

Vores nye medarbejder skal primært arbejde med markedsføring og salg. Vi skal have flere kunder og flere ordre. Vi har fået en masse fine ansøgninger fra folk med styrker indenfor design og grafik. Men vi har allerede en meget dygtig medarbejder med disse kvalifikationer. Den daglige leder får stort set intet at gøre med design og grafik.

VI SKAL BRUGE EN INTERNET KØBMAND.

Dette er en kanon mulighed for en iværksætter der vil tjene penge....og måske mange penge på sigt! Der kræves ingen kapital - men hårdt arbejde!

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 10:57
Jeg har pengene, lysten og kvalifikationer - samt tiden til det.....

Mangler bare lige at firmaet var bosat på sjælland....

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 22:22
Hej Kenneth,

Ja det er da bare rigtig ærgelig. Vi leder stadig efter denne rette person. Har du erfaring fra lignende job?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:36
Ja, det lyder spændende. Og kunne også sagtens være noget for mig, selvom der sikkert er andre der er mere kvalificerede.

Men igen, jeg holder også til herovre på Djævleøen:-)

Rigtig meget held og lykke med projektet. Godt koncept og super tilbud mht jobbet!

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:56
Det ville være rart om man så også fik svar når man har sendt en ansøgning.. Det er nu en måned siden jeg har sendt en og fik besked om at der ville gå ca. 14 dage...

Jeg ved da godt at det er et afslag, men jeg synes alligevel ikke det er seriøst hvis ikke virksomheden i det mindste gider give et formelt svar.

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 20:38
Vi har modtaget din ansøgning d. 4. januar dvs. for 21 dage siden. Svar skal du nok få.

Hvis du er på udkig efter nyt job. Så kan jeg anbefale at du griber det lidt anderledes an næste gang. Det var nok lidt mere "seriøst" af dig at ringe til mig i stedet for at flæbe op i et forum som dette.

Men jeg beklager da at du er blevet lovet svar efter 14 dage og der nu er gået 21 dage. Du skal nok få svar idag.

Vi arbejder stadig på sagen og jeg kan forsikre dig om at alle der har søgt nok skal få svar!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)