Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode hjemmesider med affiliate marketing

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

allerup:

August:

 MikkelsenMedia kalder Facebook for ondsindet.

Brug en eller anden redirect service, som eksempelvis bit.ly eller andre, så slipper du for at Facebook fanger dit link.

For mig er det dumt at gå ud med offentligt og dumt at opfordre til da han risikere at få lukket hans konto og ikke få de penge han forhåbentligt ville tjene.

 

Hvorfor snyde sig frem til at tjene penge og ikke bare gøre det reelt? Du vil da blive sur hvis folk snød dig? :)


Eller har jeg misforstået dit indlæg ?

 

Generelt er det en god idé at camouflere sine affiliatelinks, det nævner jeg også her i mit blogindlæg om valg af affiliatenetværk på baggrund af muligheden for statistik.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BruunMedia:

 

Eller har jeg misforstået dit indlæg ?

Ja - Når du linker til Mikkelsenmedia fra Facebook får brugeren på FB en meddelelse om at linket er ondsindet. Sikkert fordi folk har spammet med mikkelsens links.

Derfor må man cloake dem for at få brugeren videre fra Facebook til Mikkelsenmedia.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

August:

Hej,

 

Jeg prøver at tjene lidt penge på affiliate marketing. Jeg bruger programmet/hjemmesiden www.partner-ads.com, men der får jeg næsten ingen penge for et klik. Det ved jeg, at jeg gør på IQMedier, men disse annoncer vil slet ikke komme ind på siden. Og MikkelsenMedia kalder Facebook for ondsindet.

Nogle der kender andre programmer jeg kan bruge, og som I ved virker godt til Facebook?

 

Hilsen

August

Hej

En god måde at tjene mere på din reklamer er ved altid at sikre at de passer til dit indhold og din målgruppe, dvs. at de er relevante nok. Er de det?

Hvis ikke, så skal du udskifte dem med mere relevante reklamer.

Kig ikke så meget på satser, men på relevans.

Mvh. Ken

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

allerup:

BruunMedia:

 

Eller har jeg misforstået dit indlæg ?

Ja - Når du linker til Mikkelsenmedia fra Facebook får brugeren på FB en meddelelse om at linket er ondsindet. Sikkert fordi folk har spammet med mikkelsens links.

Derfor må man cloake dem for at få brugeren videre fra Facebook til Mikkelsenmedia.

Super Beklager det så :) jeg misforstod det som opfrodring til snyd :)

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)