Hej. Jeg har en lille momsregireret virksomhed. Jeg har endnu ikke fået lavet årsregskab (selvangivelse) for 2009 (ikke godt). Hvad gør man egentlig, for at gøre det lettest og billigt. Alle mine ydelser er IT-Ydelser (altså ikke varer). Jeg har ialt indtægter: ca 10 faktura til danske kunder. Ialt ca 8000 kr ca 5 fakturaer til EU kunder. ialt ca 2000 kr ca 5 fakturaer til USA kunder. ialt ca 2000 kr Af udgifter har jeg: (har ikke gået og gemt alle mulige småting) ca 8 regninger fra Frankrig, ialt kr ca 8000 kr. Altså jeg er helt på bar bund og skal lige til at starte, og ville også helst undgå at skulle betale 2000 kr til en revisor (men det kan man måske ikke undgå ? ) . Så hvis der lige er nogen der har nogen hint eller forklaringer til systemet, så er alle informationer meget velkomene, (I 2010 har jeg allerede langt bedre indtægter, så næste år kan jeg forhåbenligt bare betale mig fra problemet). Mvh Jolle.
|
Overskrift skulle jo så have været 2009 regskab. Jeg har jo iøvrigt mine momsindberetninger for 2009.