Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fredagsbaaaar!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skååååål!!! BeerDrinks

Skål på hvor skønt det er at være iværksætter!!! I freakin' love it! Yes

Som I måske kan fornemme, er jeg allerede tyvstartet med min første drink (whiskey/cola).

God weekend til alle! Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44

Skåååååållllll Beer

Sidder også og fejre at jeg skal arbejde hele weekenden.........

/Kenneth

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:49

Kenneth:

Skåååååållllll Beer

Sidder også og fejre at jeg skal arbejde hele weekenden.........

/Kenneth

Mit dit eget firma eller et bi-job? :-)

Hvis det er dit eget firma, er det sgu fint nok. Jeg skal også knokle med et par nye projekter! Men så længe vi ikke behøver at være lønslaver...Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:52

Skål Thomas

Vi har hentet en fad fra datalogisk fredagsbar på den anden side af vejen :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:57

Jesper:

Skål Thomas

Vi har hentet en fad fra datalogisk fredagsbar på den anden side af vejen :-)

Skål, Jesper! Datalogisk fredagsbar - jeg aner ikke, hvad det vil sige, men bare det, at ordet fredagsbar indgår, er godt nok til mig - for så ved jeg, at I hygger :-) Helt som vi Amino'er fortjener, når vi er nået til weekenden! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Hej Thomas

Med mit firma, så det er fedt nok...Big Smile

Lidt ufedt, er at jeg for 3 uger siden startede med at male køkkenet, og er så kun nået til at male den ene skabslåge.....Embarrassed

Men ellers så sidder jeg og venter på at der kommer en ung pige på de 18 år i bikini og maler mit køkken færdig.....Man har vel lov at håbe...Angel

/Kenneth

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:09

Kenneth:

Hej Thomas

Med mit firma, så det er fedt nok...Big Smile

Lidt ufedt, er at jeg for 3 uger siden startede med at male køkkenet, og er så kun nået til at male den ene skabslåge.....Embarrassed

Men ellers så sidder jeg og venter på at der kommer en ung pige på de 18 år i bikini og maler mit køkken færdig.....Man har vel lov at håbe...Angel

/Kenneth

Jeps, sådan er jo, når man er en travl og ihærdig iværksætter. Så er der andre ting, der sættes på standby, som man ellers gerne ville komme videre med.

En unge pige på 18 år i bikini?...suk...det lyder nu ikke værst...selvom jeg ikke burde indrømme det...eftersom jeg er en halvgammel herre...Men de er jo dejlige...Embarrassed

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

unge pige på 18 år i bikini?...suk...det lyder nu ikke værst...selvom jeg ikke burde indrømme det...eftersom jeg er en halvgammel herre...Men de er jo dejlige...Embarrassed

Nu ved jeg ikke hvad du tænker, men det er jo ikke noget som der er mere øddelæggende for tøj, end malerpletter.....Og det er ti gange nemmere at få af huden, end tøjet....Wink

Så tænker pratisk herGeeked

/Kenneth

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:16

Kenneth:

TT Tekstforfatter:
unge pige på 18 år i bikini?...suk...det lyder nu ikke værst...selvom jeg ikke burde indrømme det...eftersom jeg er en halvgammel herre...Men de er jo dejlige...Embarrassed

Nu ved jeg ikke hvad du tænker, men det er jo ikke noget som der er mere øddelæggende for tøj, end malerpletter.....Og det er ti gange nemmere at få af huden, end tøjet....Wink

Så tænker pratisk herGeeked

/Kenneth

Haha, okay, så dit ønske om en 18-årig pige i bikini skyldtes udelukkende det praktiske ved, at hun ville være halvnøgen!? :-) For en gammel mand i tangotrusser ville jo ikke kunne tilbyde det samme, vel? Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:22

TT Tekstforfatter:

Skååååål!!! BeerDrinks

Skål på hvor skønt det er at være iværksætter!!! I freakin' love it! Yes

Som I måske kan fornemme, er jeg allerede tyvstartet med min første drink (whiskey/cola).

God weekend til alle! Smile

Dbh

Thomas

Du har da ikke tyvstartet - det er jo fredag i dag. Hvis man skal tyvstarte ordenligt, så skal man skrive at man allerede er i gang med at drikke sine fredags drinks om mandagen.

Jeg har været i gang siden klokken 13 i dag - har forlængst overskredet den halve daglig anbefalet dosis fra sundhedsstyrelsen.

Nu har jeg ikke ligefrem lavet en beregning på det, men jeg har nok drukket langt over 21 genstande om dagen i de sidste 8 år - hvis jeg stoppede med at drikke lige præcis nu, så tager det omkring 430 år før min gennemsnitlige alkoholdindtagelse kommer ned på det anbefalede, det er da meget sjovt at tænke på, syntes jeg.

Og skål til dig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)