Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[^] Hej med dig, velkommen til mig og betatest !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoér!

Først og fremmest rigtig mange tak for dette dejlige forum som jeg har fulgt og læst med på igennem et år. Det er en rigtig dejlig iværksætterplatform, der er stillet til rådighed her. Det er især dejligt at se alle de hjælpsomme mennesker som er på Amino, og som hjælper andre iværksættere. Sikke mange penge som jeg har sparet på rådgivning ved at følge tråde her på siden, og sikken meget inspiration jeg har fået. Det er bare rigtig fedt. For et stykke tid siden faldt jeg over Thorborgs talkshow og lagde dem på min iphone. Da jeg for nylig begynde at hører dem, blev jeg meget betaget af dem. Sikken en energi og mange rigtig gode fif og overvejelser man kan få sig her. Jeg fik hørt det hele på meget få dage og fik taget nogle rigtig gode noter, som er ved at blive implementeret i mit eget projekt.

Jeg er endelig kommet rigtig i gang med et projekt som jeg har arbejdet på i 2 -3 år. Tiden er gået med at lave den ene projektbeskrivelse efter den anden og søge penge i himlen og i helvede. Til sidst lykkedes det at få skrabet nok sammen til at kunne starte op. Det er et online vidensdelings projekt som henvender sig til foredragsholdere, underviserer og lærere. Nå, men det kan du læse mere om på http://www.foredragskonkurrence.dk når siden snart åbner. Der søges forresten betatester lige nu.

Nå, jeg ville bare lige byde mig selv velkommen. Jeg glæder mig til nu endelig at kunne se folks profiler og kommenterer på folks indlæg.

Hyg jer

Dennis

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

velkommen!

.

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:48