Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man gode web-shops der er tilsalg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har oprettet en ano profil da jeg ikke vil "genkendes" herinde. Big Smile

Jeg har længe drømt om at åbne min egen webshop med salg af børnetøj, men ved konkurrencen er hård. Så ville købe noget der er oppe og kører. En der sælger fordi de ikke ønsker at være selvstændige mere.. Det skal  ikke kun være en "hoppy" forretning men noget man kan leve af..

Hvor finder man de gode tilsalg websshops? (Altså nogle der ikke er sat tilsalg pga. det går dem dårligt..??)

På forhånd tak for svar..

Mange hilsner

Ano

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 21:57

Alle virksomheder er vel til salg, hvis du byder den rigtige pris Big Smile

Så hvis du har nogle i tankerne så er det vel bare at give dem et kald

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:29

Hej Ano

Selv de shops der er til salg, kan i nogle tilfælde være udemærkede forretninger.

At de er til salg kan have flere årsager, der ikke nødvendigvis er alarmerende. F.eks. at indehaverne er kørt trætte i arbejdet, har fået andre idéer eller jobs de er nødt til at følge eller tage imod, mangler kapital til at udbygge, er blevet gravide, troede det at være selvstændig var mindre krævende, osv.

Så indled nogle dialoger, så du kan spejle de forskellige muligheder i hinanden og udfra det finde noget der passer til dine ønsker.

Mange hilsner,

Mathias

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:31

Du kan jo altid bede om at se eventuelle regnskaber, før overtagelse. Der kan selvfølgelig stadig være lig i lasten..

Men ellers tjek Virksomhedsbørsen, der er rigtig mange potentielle webshops til salg :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)