Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spg. vedr. et projekt til velgørenhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at der er en eller anden derude som kan hjælpe mig med.

Vi er et par stykker som rigtig gerne vil lave et velgørende projekt. Det som er planen er:

1) Vi afholder alle udgifter
2) Alle indtægter går udbeskåret til et par velgørende organisationer som er defineret på forhånd.
3) Vi vil have 3. part til at overvåge det økonomiske (læs: en bank), således at der kun kan udbetales penge til de velgørende organisationer.

Er der nogen som har en idé om hvilke regler der er gældende? Jeg tænker mest af alt mht. skat - der er ingen af os som har lyst til at stå med en kæmpe skatteregning bagefter.

Håber der er en som kan hjælpe.

Mvh/

Allan 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

awaw:

Jeg tænker mest af alt mht. skat - der er en af os som har lyst til at stå med en kæmpe skatteregning bagefter.

Jamen så er der jo ingen ko på isen:) Går ud fra, at du mener "der er ingen af os", men ´kunne ikke lade være...

En mulighed er, at alle indtægter går direkte til de velgørende organisationer. Om det lader sig gøre afhænger jo så af, hvordan projektet er skruet sammen. Ellers kan det være, at de velgørende organisationer eller evt.  ISOBRO kan rådgive.

Mvh.

Jakob

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)