Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synd for butiksejere på Nørrebro

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes også det er synd - ikke kun for butiksejerne, men også for beboerne, myndighederne og ikke mindst alle vi andre, hvis skattepenge skal bruges til håndteringen af deres latterlige opførsel. Jeg har absolut ingen sympati for de unge der står bag.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :
De burde smide nogle af de her store tåregas granater...
Så se dem hygge sig dem med...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Den danske stat er for blød, vi skal have noget mere beslutsomhed og handlekraft.

Ser man Israelerne opføre sig som Dansk politi? "Anholde uromagerne og fortsætte med at være talstærkt tilstede" som en betjent svarede til reporterens spørgsmål, om hvad de ville gøre... Nej, de ville køre Merkava kampvogne igennem demonstrationen, affyre gummipatroner, smide CS gas og evt. vælte bygningen med buldozere MENS de unge var i bygningen... Så kan de lære hvad det afføder når de bruger vold, for at få deres meninger igennem! Nice and easy!

Vi mangler fasthed i det danske samfund!
Desværre er der regler der forhindrer det...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber virkelig kampene igår har fjernet den sidste sympati for ungdomshuset, for med sådan en påførsel burde de dælme ikke have lov til at færdes i det kvarter mere - De burde gå sammen og købe et hus ude på landet, så folk slipper for at se på deres svineri, og der kan de skabe sig ligeså tosset som de vil.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-12-2006 09:19:09
Forfatter: Jesper N. Jepsen
Jeg håber virkelig kampene igår har fjernet den sidste sympati for ungdomshuset, for med sådan en påførsel burde de dælme ikke have lov til at færdes i det kvarter mere - De burde gå sammen og købe et hus ude på landet, så folk slipper for at se på deres svineri, og der kan de skabe sig ligeså tosset som de vil.



Hehe skrev det samme på en anden debat side... at de skulle købe noget ude på landet...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
De var villige til at betale 15 millioner for huset med deres fond. I mine øjne skulle man finde de penge frem og bruge på overarbejdsbetaling til betjente, erstatning til butiksejere, reperation af alt deres hærvæk + det løse. Når det så var betalt, så var der måske råd til et skur et eller andet øde sted på Lolland og der kunne de deporteres til.


Dbh Martin

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mohke

 

Undskyld jeg siger det, men det er da den mest latterlige kommentar jeg nogensinde har hørt herinde på AMino.

Fordi nogen vil købe deres hus for 13 mil såskal man sælge ?

 

Huset + Grunden er sgu mere værd, og vi har vel stadig den frie ejendomsret ?
Hvorfor købte de ikke selv huset tilbage i 1999 hvor det blev solgt for 2.8 Mil.

 

Jeg er bare glad for at jeg ikke var butiksejer på nørrebro for så var jeg helt sikkert enten blevet anholdt eller slemt tilredt.

 

har intet tilovers for små latterlige bøller.

Og jah ham der fik sprængt fingrene af, det er så komisk.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er det man ikke bruger vandkanoner i Dk, kunne da godt forestille mig at det ville tage kamplysten fra de fleste at stå med våde bukser i 8 graders varme.

 

Synes også det var pænt sjovt at de var kommet op at slås med rockerne, efter at have tændt bål i deres gade......

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det jo det som er fedt ved et sted som Danmark, der er plads til alle, ingen skal gemmes væk på Lolland. Havde kommunen, politiker og samfund, gået ind meget tidligere og fået en dialog med de unge, så kunne det havde set meget anderledes ud. Jeg vil vædde min stråhat på at ikke mange som bruger ungdomshuset havde ønsket denne situation.

Jeg kan sagtens forstå de kæmper for Jagtvej 69, de får ikke et nyt Jagtvej, der er smidt så mange kræfter ind i det hus og det har en kæmpe lang historie. Måden det så er blevet gjordt kan så diskuteres.

Problemet er bare det har intet værdi for politikerne, de kan ikke gå ind i denne sag og kæmpe, da sagen er ligegyldig for de fleste, de vinder intet ved det.

Nej lad butikkerne flytte til Lolland så der kunne komme lidt skub i den landsdel igen, se det ville være nyttigt

Christiana, Skole praktikken, nedskæringer, folk skal hurtigere igennem uddannelse systemet og nu et ungdomshus, det hvis på tide at kæmpe for et nyt Danmark, istedet for at have ondt i røven over at nogle har et andet syn på verden end en selv

Hvad bliver det næste, spastikkere og handicappet skal placeres i Skagen.......... nå nej det jo et paradis for kapitalisterne som køber deres falde færdige sommerhuse deroppe til overpriser, så ville Læsø nok være bedre, for hvad kan en rullestolsbrugere, som savler og ikke snakker ren enlig bruges til i et Danmark hvor alle skal gå med slips og tjene kassen inden de er 20.




Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Mk

 

Mener du ejendomsretten skal ophæves i DK ??????

 

Og hvad pokker har spastikere og kapitalister der har sommerhus i Skagen  med sagen at gøre,

 

Forklar venligst lidt nærmere.

 

 

 

 

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)