Jeg er freelance IT konsulent og leder efter en lovpligtig forsikring som man skal have.
I mine kontrakter kan jeg betale optil 250kkr i bod ved skade. Jeg har aldrig hørt at denne bliver brugt i min branche.
Jeg hørte at man skulle have en forskiring for sine ansatte. Er der nogle der kan anbefale et forsikringsselskab der har nogle gode betingelser for små virksomheder?
Jeg benytter Alm.brand. Betingelserne er rimelige, og prisen sikkert udemærket i forhold til så mange andre i branchen. Der har ikke været brug for at trække på forsikringsdækningen, så jeg ved ikke, hvordan Alm.brand er i skadessituationer for erhvervsforsikringer.
Du bør være opmærksom på, at der er forskel på almindelig erhvervsansvarsforsikring og rådgiveransvarsforsikring.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vi har en virksomhed der lever af at have gode aftaler for mindre virksomheder. Hvis du skriver til mig på forsikring@businesspakken.dk så skal jeg hjælpe dig med at finde et selskab der i hvert fald har gode løsninger til virksomheder i din størrelse.